hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > فقیهه سلطانی: نیاز مالی منتظر پایان کرونا نمی‌ماند

فقیهه سلطانی: نیاز مالی منتظر پایان کرونا نمی‌ماند

فقیهه سلطانی کارگردان نمایش «یه گاز کوچولو» ابراز امیدواری کرد که با پشت سرگذاشتن بحران کرونا بتواند برای ادامه اجرای این اثر نمایشی برنامه ریزی کند.
فقیهه سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که اواخر بهمن ماه نمایش «یه گاز کوچولو» را به عنوان اولین تجربه کارگردانی اش بعد از اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه داشت درباره اجرای دوباره این نمایش به خبرنگار مهر گفت: نمایش «یه گاز کوچولو» تنها ۵ اجرا در سالن سایه داشت و بعد از آنکه تماشاخانه ها به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد این اجرا نیز متوقف شد و همچنان مشخص نیست کی بتوانیم روی صحنه برویم.
وی ادامه داد: قاعدتا این نمایش جزو آن دسته از آثاری است که بعد از باز شدن سالن های تئاتری و عادی شدن شرایط روی صحنه می رود اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که آیا آن زمان که مشخص هم نیست کِی باشد بازیگران من هم آمادگی از سرگیری اجرا را خواهند داشت چون همه هنرمندان در این شرایط نیاز به درآمد و پول درآوردن دارند و این مساله منتظر تمام شدن بحران نمی ماند پس ممکن است در این مدت هرکدام از آنها قراردادهای دیگری امضا کرده باشند که اگر این اتفاق بیفتد متاسفانه اجرای نمایش کنسل خواهد شد.
این بازیگر تئاتر در پایان یادآور شد: البته گروه بازیگران و عوامل این نمایش بسیار با محبت و همراه هستند و من امیدوارم که این اتفاق برای اجرای ما رخ ندهد اما این مساله دلیل نمی شود که از آنها انتظار داشته باشم که تا زمانی نامعلوم پای کار من بایستند. امیدوارم این بحران زودتر به پایان برسد تا بتوانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم چون در صورت ادامه شرایط هنرمندان تئاتر دچار زیان و خسارت زیادی می شوند.
گیلدا حمیدی، شهروز دل افکار، افشین غیاثی، مهسا مهجور، نورا هاشمی بازیگران نمایش «یه گاز کوچولو» هستند که توسط فرزانه سهیلی نوشته شده و داستان سه دوست قدیمی را روایت می کند که طی اتفاقی که در یک شب برایشان افتاده بعد از سال ها یکدیگر را یافته و تصمیم می‌گیرند آخرین شب زندگی خود را در اتاق مجلل یک هتل گذرانده و پیش از نیمه شب و قبل از تبدیل شدن به خون‌آشام برای در امان ماندن دیگران، به زندگی خود خاتمه دهند ... .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد