hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها >  بازداشت قاتل اعضای یک خانواده در رودبار کرمان

 بازداشت قاتل اعضای یک خانواده در رودبار کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از بازداشت عامل قتل یک پیرمرد ۷۰ ساله و کودک خردسال رودباری خبر داد و گفت: برخورد دستگاه قضایی با مخلین نظم و امنیت عمومی بازدارنده خواهد بود. 
حامد عمرانی دادستان رودبار جنوب با اعلام خبر بازداشت عامل قتل اعضای یک خانواده در رودبار جنوب اظهار داشت: پس از کسب گزارشی در آخرین ساعات از آخرین روز از سال ۹۸ مبنی بر تیراندازی مسلحانه در حومه شهر رودبار جنوب بلافاصله دادستانی رودبار جنوب به موضوع ورود و بازپرس ویژه قتل این دادسرا در محل حادثه حضور یافت.
 
این مقام قضایی اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه یک پیرمرد ۷۰ ساله (پدربزرگ خانواده) به همراه یک کودک خردسال به ضرب گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل رسیدند و مادر و دیگر پسر خانواده به علت شدت جراحات به بیمارستان اعزام شدند که خوشبختانه حال عمومی آن‌ها خوب گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه حادثه دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری عوامل صادر گردید؛ بیان داشت: تحقیقات اولیه مشخص کرد قاتل از اقوام خانواده مقتول بوده و اختلافات خانوادگی و مالی علت و انگیزه این جنایت بوده است.
 
وی ادامه داد:در همان روزهای ایام عید نوروز و درراستای اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار که از نوآوری‌های ارزشمند  رییس کل دادگستری استان کرمان است، چندین جلسه مشترک با سران طوایف و ریش سفیدان محلی برگزار  و پیرو رایزنی‌های صورت گرفته صبح امروز قاتل خود را به دادستانی رودبار جنوب معرفی کرد و پس از اعتراف به بزه خود؛ متهم راهی زندان شد.
 
دادستان رودبار جنوب به مخلین نظم و امنیت و مرتکبین جرائم مهم هشدار داد که دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با افراد شرور برخورد می‌نماید و اجازه جولان به احدی از آن‌ها داده نخواهد شد.
 
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد