hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نجات جان مادر باردار مبتلا به کرونا در قم

نجات جان مادر باردار مبتلا به کرونا در قم

مدیرگروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از تلاش برای نجات جان مادر باردار و فرزندان وی خبر داد و گفت: با تلاش پزشکان این مادر باردار که دارای علائم مشکوک به کرونا بود به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش رویداد ایران_قم،مریم خاکبازان در گفت وگوبا خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال گزارشی در خصوص امتناع مادر باردار 8 ماهه با بارداری دوقلویی و با سابقه زایمان زودرس و همچنین دارای علایم مشکوک به کرونا، از بستری شدن در بیمارستان، سیستم پیگیری مادران پرخطر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم  وارد عمل شد. 
  وی گفت: پس از بررسی های صورت گرفته در تماس اولیه مشخص شد، هر دو خط  تلفن همراه مادر و همسر وی خاموش است و سپس اکیپ مراقبین سلامت پایگاه سلامت برای متقاعد کردن مادر به منظور بستری در بیمارستان دو بار به درب منزل آنها مراجعه کردند که پاسخی داده نشد.
  مدیرگروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به اینکه مادر باردار از اتباع بود سریعا با اداره کل اتباع استان رایزنی و پس از تشریح اهمیت موضوع، با همکاری صمیمانه اداره مذکور شماره تماس اقوام نزدیک مادر دریافت شد.
  وی بیان کرد: یک تیم شامل یکی از همکاران پزشک و تعدادی داوطلب از هموطنان مادر باردار به منزل وی مراجعه و با تلاش و همدلی  مادر و همسر وی، برای بستری در مرکز درمانی متقاعد شده و به بیمارستان مراجعه کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد