hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورود خودرو‌های مسافران به گیلان همچنان ممنوع است

ورود خودرو‌های مسافران به گیلان همچنان ممنوع است

فرمانده انتظامی گیلان گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند همچنان از ورود خودرو‌های غیربومی به گیلان جلوگیری می‌شود.
سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، و برطرف شدن ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک داخل استان، خودرو‌های پلاک بومی از این پس می‌توانند در شهر‌های استان تردد کنند، اما منع آمد وشد برای خودرو‌های پلاک غیر بومی استان همچنان وجود دارد و از ورود آن‌ها به گیلان جلوگیری می‌شود.
اوبا بیان اینکه، پلیس هرگونه تغییر در اجرای طرح‌های ترافیکی و یا فاصله گذاری اجتماعی را اطلاع رسانی خواهد کرد، افزود: نظارت و کنترل واحد‌های صنفی، نظارت بر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و همچنین شناسایی و مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های سلامت محور با جدیت در دستورکار پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی گیلان گفت: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ۹۷۳ دستگاه خودرو به علت توجه نکردن به ممنوعیت‌های تردد در استان توقیف و ۵ هزار و ۷۷۰ راننده متخلف نیز به علت تردد غیرضروری و توجه نکردن به مقررات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هرکدام به ۵۰۰ هزار تومان جریمه و اعمال قانون شدند.
سردار عزیزالله ملکی افزود: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۸۸۰ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن مقررات مبارزه با انتشار ویروس کرونا پلمب و از ادامه فعالیت این واحد‌ها جلوگیری شد.
او با تاکید به خودداری هموطنان از سفر به گیلان تا اطلاعیه‌های بعدی و دفع کامل خطر ابتلاء به ویروس کرونا از مردم خواست در صورت مشاهده مواردی از گران فروشی و احتکار، مورد را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد