hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تتو کار زیر زمینی در قم بازداشت شد

تتو کار زیر زمینی در قم بازداشت شد

1399/01/24 , 08:21


جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم گفت: مردی که با دایر کردن کارگاه غیر مجاز نسبت به تتو برای زنان در قم اقدام می کرد بازداشت شد.

به گزارش رویداد ایران_قم، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه قرارگاه کنترل و کاهش آسیب ‌های اجتماعی به صورت شبانه روز فعال بوده و آماده دریافت گزارش های مردمی است، اظهار کرد:خبری مبنی بر برگزاری مهمانی در یک واحد قهوه خانه و مصرف مشروبات الکلی توسط حاضران در این مهمانیازسویمنابعبسیج مردمی به این قرارگاه ارسال شد.

وی با بیان اینکه پس از کسب این خبر، هماهنگی های لازم با مقام محترم قضایی به عمل آمد و عوامل قرارگاه دادسرای قم همراه پلیس امنیت اخلاقی به محل مراجعه کردند، گفت: در همین راستا۲۴نفر برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی فرستاده شدند.




جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم در بخش دیگری از سخنان خویشازبرخورد با ناهنجاری های فضای مجازی خبر داد و عنوان کرد: فردی که با دایر کردن کارگاه تتوی غیرمجاز اقدام به تتو (آقا) برای خانم ها اقدام می کرد توسط عوامل رصد قرارگاه دادسرای قم شناسایی و طی اقدامی مشترک این فرد توسط عوامل پلیس امنیت اخلاقی بعد از اخذ دستورقضایی بازداشت شد.

تحریری خاطرنشان کرد: شهروندانمی‌توانند در صورت مشاهده هر نوعهنجارشکنی و تخلف در سطح شهر، گزارش خود را در بستر فضای مجازی به شماره 09333633251با قرارگاه دادسرای قم درمیان بگذارند.





امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد