hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لرستان| قطعی شدن حضور 20 ورزشکار لرستانی در مسابقات آسیایی جاکارتا

لرستان| قطعی شدن حضور 20 ورزشکار لرستانی در مسابقات آسیایی جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: تاکنون اعزام ۲۰ ورزشکار لرستانی در حوزه ورزشکاران سالم، جانباز و معلول به مسابقات آسیایی جاکارتا قطعی شده است. علی یاور عزیزپور اظهار داشت: خوشبختانه لرستان جزء استان‌هایی است که در حوزه ورزش قهرمانی از گذشته تاکنون ورزشکاران به نامی داشته و توانسته‌اند برای استان و کشور افتخارآفرینی کنند.


او افزود: اکنون در آستانه مسابقات آسیایی جاکارتا هستیم و استان لرستان نیز خوشبختانه در بحث ورزشکاران سالم، جانباز و معلول نیز سفیرانی را به این رویداد و میدان بزرگ ورزشی اعزام می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان عنوان کرد: لرستان در حوزه ورزشکاران سالم (خانم و آقا) تا به امروز وضعیت سهمیه 8 ورزشکار را مشخص کرده که و ورودی لازم را به دست آوردند، در بحث جانبازان و معلولان نیز لرستان حدود 12 ورزشکار را در قالب تیم‌های ملی به مسابقات پاراآسیایی اعزام می‌کند.

او بیان کرد: امیدواریم در روزهای آینده به تعداد این 20 ورزشکار اضافه شود، وضعیت چند نفر باید تعیین تکلیف شوند که امیدواریم این افراد نیز اضافه شوند و بتوانند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استان لرستان و همه جامعه ورزشی استان افتخارآفرینی کنند.

عزیرپور تصریح کرد: از حدود 5 ماه پیش شرایطی را برای این ورزشکاران فراهم کردیم چون احتمال می‌دادیم این ورزشکاران جز افرادی باشند که سهمیه کسب کنند یا بتوانند در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند.

او خاطرنشان کرد: برای ورزشکاران اعزامی لرستان در مسابقات آسیایی جاکارتا مبالغی به شکل کمک‌هزینه برای ایامی که کارهای تمرینی و مقدماتی انجام می‌دهند در نظر گرفتیم و به‌طوری‌که برای هر نفر ماهیانه 500 هزار تومان در اختیار هیئت‌های ورزشی قراردادیم تا بخشی از هزینه‌هایی که ممکن است در طول تمرینات ورزشی نیاز داشته باشد را تأمین کرده باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد