hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > در 24 ساعت گذشته 116 بیمار مشکوک به کرونا بستری شدند

در 24 ساعت گذشته 116 بیمار مشکوک به کرونا بستری شدند

حامد روحانی زاده گفت:ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

حامد روحانی زاده،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در خصوص آخرین آمار بیماران کرونایی در استان گفت:ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۱۳۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۶۶۷نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.
بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، نکات بهداشتی را رعایت کنند و در منزل بمانند تا از انتقال بیماری به افراد سالم جلوگیری شود.
 با توجه به این که از فردا فعالیت برخی از اصناف آغاز خواهد شد ، صاحبان مشاغل و کارفرمایان ملزم به بارگذاری اطلاعات واحد صنفی خود در سایت SALAMAT.GOV.IR برای دریافت مجوز فعالیت هستند.
 از مردم و صاحبان اصناف درخواست می شود در شروع بکار دوباره خود، رعایت نکات بهداشتی را بکنند تا این بیماری اوج نگیرد.
از مردم درخواست می شود تا به محض مشاهده علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا در خودشان، هر چه سریعتر به پزشک خانواده و مراکز درمانی مراجعه کنند و تحت درمان قرار گیرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد