hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش مسافران ناوگان اتوبوسرانی/ اعزام اتوبوس‌های کمکی برای کاهش ازدحام در ایستگاه‌ها

افزایش مسافران ناوگان اتوبوسرانی/ اعزام اتوبوس‌های کمکی برای کاهش ازدحام در ایستگاه‌ها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد مسافران ناوگان اتوبوسرانی با توجه به حضور دو سوم کارمندان در محل کار خبر داد.
محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه تمامی اتوبوس‌ها از امروز صبح درحال ارائه سرویس به شهروندان هستند، اظهار کرد: از ساعات اولیه صبح در سطح شهر حضور داشتم و از مهم‌ترین خطوط تندرو اتوبوسرانی (خطوط ۱ و ۷) بازدید کردم. تاکنون وضعیت سرویس دهی اتوبوسرانی با مشکلی روبرو نبوده است.
او در ادامه افزود: چهار راه ولیعصر تلاقی خطوط تندرو ۱ و ۷ و جزو پر مسافرترین خطوط اتوبوسرانی است که مسافران دو ایستگاه مترو در آن حوالی نیز به خطوط تندرو اتوبوسرانی سرازیر می‌شوند.

به گفته ترفع؛ اگر اتوبوسی با ظرفیت تکمیل شده به ایستگاه‌ها می‌رسید، عوامل مستقر در ایستگاه‌ها اجازه ورود مسافران بیرونی به داخل اتوبوس را نمی‌دادند تا بر ازدحام اتوبوس افزود نشود. همچنین به منظور کاهش ازدحام در ایستگاه‌ها، اتوبوس‌های کمکی به ایستگاه‌های موردنظر اعزام شده است.
او از شهروندان درخواست کرد که فاصله گذاری اجتماعی را در ناوگان اتوبوسرانی رعایت کنند و گفت: متأسفانه امروز به کررات مشاهده شد که تعدادی از مسافران بدون ماسک، دستکش و رعایت فاصله اجتماعی وارد اتوبوس‌ها می‌شدند و به تذکرات توجهی نداشتند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره افزایش مسافران ناوگان اتوبوسرانی، بیان کرد: امروز (۲۳ فروردین ماه) تعداد مسافران اتوبوسرانی نسبت به روز‌های گذشته افزایش داشته است. پس از استخراج اطلاعات به صورت مطمئن می‌توان اعلام کرد که این افزایش چند درصد بوده است.
با گسترده تر شدن شیوع کرونا در کشور اپلیکیشن «به همراه» از امروز در راستای کاهش ازدحام مسافران در ایستگاه‌های اتوبوسرانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی آغاز به کار کرد. این اپلیکیشن به منظور رزرو صندلی در مینی بوس و اتوبوس‌های دربستی طراحی شده است که شهروندان در صورت مایل نبودن به استفاده از حمل و نقل عمومی می‌توانند از آن استفاده کنند. درضمن از ابتدای صبح تاکنون شهروندان از اپلیکیشن «به همراه» استفاده نکرده‌اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد