hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > گسترش فروش اینترنتی در قم / 900 تن میوه در ایام عید توزیع شد

گسترش فروش اینترنتی در قم / 900 تن میوه در ایام عید توزیع شد

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم گفت: فروش اینترنتی در استان در حال گسترش است و به دنبال توسعه این نوع از فروش هستیم، به دنبال برطرف کردن موانع فروش اینترنتی در قم خواهیم بود، طرح فروش اینترنتی اقلام بهداشتی در استان در دستور کار است.
به گزارش رویداد ایران_قم،محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز استان قم اظهار کرد: برای تخصیص دو هزار تن برنج دیگر برای استان با مرکز مکاتبه کردیم تا در ماه مبارک رمضان برای تامین برنج مورد نیاز مردم قم مشکلی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: دستگاه تولید ماسک جدید در استان قم استقرار یافته و تولید آزمایش این دستگاه شروع شده، توان دستگاه 100 هزار ماسک در روز است و تاکنون 20 هزار ماسک توسط این دستگاه تولید شد، ثبت سفارش برای واردات چندین دستگاه دیگر تولید ماسک برای استان قم صورت گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: فروش اینترنتی در استان در حال گسترش است و به دنبال توسعه این نوع از فروش هستیم، به دنبال برطرف کردن موانع فروش اینترنتی در قم خواهیم بود، طرح فروش اینترنتی اقلام بهداشتی در استان در دستور کار است.
سیجانی با اشاره به تهیه اقلام بهداشتی در استان قم اظهار کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی استان اعلام آمادگی کردند که با تغییر ماشین آلات، اقلام بهداشتی همچون ماسک را تولید کنند و در صورت برطرف شدن مشکلات در این زمینه، امکان تامین بخشی از نیاز ایستان در این طریق وجود دارد.
 وی خاطرنشان کرد: باید بنکداران استان تامین خرما برای ماه مبارک رمضان را پیگیری کنند، استان قم نخستین استانی بود که با کمترین حواشی میوه شب عید را توزیع کرد، میزان میوه شب عید توزیع شده 900 تن بود و بخشی از فروش میوه شب عید به صورت اینترنتی انجام شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد