hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تشکیل شبکه هنر و ادب در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

تشکیل شبکه هنر و ادب در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

1399/01/20 , 18:14

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت:با تشکیل شبکه هنر و ادب به دنبال دست یابی به موفقیت های بیشتری برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستیم.

به گزارش رویداد ایران_قم،سید محمد حسن یزدی‌نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی اظهار داشت: جوانان امروزی بیش از هر زمان دیگری به الگوهای شایسته نیاز دارند و می توانیم از شهید آوینی به عنوان مظهر هنرمند بسیجی متعهد یاد کنیم و این شهید والا مقام را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه شهید آوینی در اوج دوران دفاع مقدس به ندای بنیانگذار انقلاب لبیک گفت، عنوان کرد: شهید آوینی در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل حاضر شد و نسبت به ثبت و ضبط هنرمندانه رشادت های رزمندگان اقدام کرد که این اقدام شهید هنرمند ماندگار و تاریخ ساز شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با عنوان اینکه در زمان کنونی با توجه به پیچیدگی‌های عرصه‌های اجتماعی و ارتباطی باید شبکه منسجم فرهنگ و هنر به‌ ویژه شبکه هنرمندان انقلابی و بسیجی شکل بگیرد، گفت: در همین راستا برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب برنامه‌ریزی لازم برای نقش‌آفرینی هنرمندان بسیجی در حوزه فرهنگ و هنر در سازمان مرکزی بسیج هنرمندان کشور صورت گرفته است.

وی با تاکید براینکه در شبکه فرهنگی و هنری هنرمندان انقلاب اسلامی هیچ اقدامی قائل به شخص نیست، گفت: همه اقدامات در قالب یک شبکه مشخص دنبال  می شود.

یزدی نژاد با عنوان اینکه شبکه‌سازی هنرمندان انقلابی در قالب شبکه هنر و ادب بسیج در حال انجام است، گفت: در صورت تحقق کامل این هدف می‌توانیم به برکات‌ و موفقیت‌های بیشتری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب دست یابیم.



.

وی با عنوان اینکه نباید هنر به هر بهانه ای از مسجد فاصله بگیرد، بیان کرد: این بهانه های واهی موجب خالی شدن مساجد از هنر و تک قطبی شدن این اماکن مذهبی و اجتماعی می شود، بیان کرد: دور شدن هنر به بهانه‌های مختلف از مسجد، موجب خالی شدن مساجد از هنر و تک قطبی شدن این اماکن مذهبی و اجتماعی شده است؛ درحالی‌که ما باید هنر را با مسجد پیوند بزنیم تا به رشد و تکامل هنر در مساجد برسیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه علی بن ابیطالب(ع) با عنوان اینکه باید از اقدامات هنرمندان در مساجد به صورت جدی حمایت شود، گفت: در صورتی که هنرمندان،پزشکان وحقوق‌دانان به فعالیت در مساجد اقدام کنند شاهد بازگشت مساجد به جایگاه اصلی خود در انقلاب هستیم و مساجد در چنین شرایطی دوباره منشاء تحولات بزرگی در کشور خواهند بود.

وی با تاکید براینکه بدنه مردمی در کارهای هنری و فرهنگی باید به صورت ویژه‌ تر مورد توجه قرار بگیرد، گفت: کارهای هنری بدون توجه به مردم نمی تواند کاربرد داشته باشد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد