hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توضیحات پلیس راهور در خصوص جزییات ممنوعیت تردد در اصفهان

توضیحات پلیس راهور در خصوص جزییات ممنوعیت تردد در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ امروز، گفت: احتمال تردد کارمندان، کارگران، پرستاران و سایر شهروندان در این ساعت وجود دارد از این رو پلیس راهور با آنها همراهی خواهد کرد و مشمول اعمال قانون در ساعت اولیه طرح نمی شوند اما ترددهای بی هدف اعمال قانون قرار می گیرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: با توجه به برداشت های متفاوت خبرگزاری ها و شهروندان عزیز از محدودیت های ترافیکی پیش رو و عذر خواهی از شرایط پیش آمده، از امروز ظهر ساعت ۱۴ و روز های ۲۱ و ۲۲ فروردین محدودیت های شدیدتری برای تردد بین شهرها با پلاک غیر بومی مشابه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اعمال خواهد شد.
وی با بیان اینکه تردد غیر مجاز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اعلام ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ امروز و احتمال تردد   کارمندان، کارگران و شهروندان در آن ساعات  پلیس راهور با آنها همراهی و همکاری خواهد کرد اما ترددهای غیرضروری و بی هدف، دور دور در صورت مشاهده مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه تردد در داخل شهرها با پلاک بومی در صورت ضرورت با رعایت مقررات زوج و فرد انجام می شود، افزود: ‌برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ترددهای غیر ضروری در داخل شهرها با پلاک بومی و غیر بومی نیز مشمول جریمه است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط خاص حال حاضر نیاز و مشکلات مردم را به درستی درک می کنیم واز شهروندان و هم استانیهای با فرهنگ اصفهان مثل گذشته درخواست همکاری و همراهی داریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد