hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ساعت قم «به وقت کرونا» تنظیم شد

ساعت قم «به وقت کرونا» تنظیم شد

مسئول فرهنگی قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر رسانه‌ای گفت: یک برنامه ویدئویی با نام «به وقت کرونا» در قم به مدت زمان ۷ دقیقه با حضور ۶۰ کاراکتر تولید شد.
میثم طاهری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور و کشف آن برای نخستین بار در قم، حساسیت‌های فروانی بر شمار جان باختگان بر اثر این بیماری در قم بوجود آمد، اظهار کرد: جان باختن تعداد قابل ملاحظه‌ای از مردم براثر این ویروس که ناشی از اهمیت ندادن مردم نسبت به این موضوع و جدی نگرفتن این ویروس بود موجب شد که گروه‌های جهادی تشکیل شوند و در این راستا اقداماتی را انجام دهند.
 وی با تأکید بر اینکه از سوی قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر رسانه‌ای برای جدی گرفتن ویروس کرونا توسط مردم در حوزه پیوست رسانه‌ای ورود کردیم، گفت: در همین راستا یک برنامه ویدئویی با نام «به وقت کرونا» حدود ۷ دقیقه با ۶۰ کاراکتر تولید شد که درصد بالایی از این شخصیت‌ها را افرادی نام آشنا و محبوب مردمی از اقشار مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را تشکیل می‌دهند.

مسئول فرهنگی قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر رسانه‌ای ادامه داد: در همین راستا از یک سری وجه‌های طبیعی مربوط به خانه و خانواده مانند مادر و بچه و بچه‌ها در خانه را نیز در سکانس‌هایی از این برنامه قرار دادیم.
 وی با تأکید بر اینکه در این برنامه ویدئویی بحث پیشگیری و رعایت مواردی که باید در این روزها انجام شود مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: بهداشت جسم و بهداشت محیطی و هم بهداشت روح از مسائلی است که به آن پرداخته شده است.
 طاهری ادامه داد: در این برنامه از چهره‌هایی مانند حاج عباس حیدرزاده از جامعه مداحان و در حوزه روحانیون و منبری‌ها از دکتر رفیعی و برخی چهره‌های رسانه‌ای به همراه نمایندگان مجلس قم سکانس‌هایی در لوکیش های خودشان ضبط شده است.
وی با بیان اینکه اکران این برنامه از شبکه قم و شبکه‌های فعال اجتماعی پخش می‌شود، گفت: تولید این کار برعهده مجموعه فردوسیان است که قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر رسانه‌ای است.
مسئول فرهنگی قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر رسانه‌ای گفت: در این قرارگاه اقدامات مختلف فرهنگی اجتماعی انجام می‌شود که در این راستا می‌شود به انتشار آثار دکتر تراشیون در حوزه خانواده و برخی برنامه‌های تخصصی حوزه خانواده اشاره کرد.
 وی با ابراز امیدواری از اینکه با فرهنگ‌سازی درست و همکاری مردم می‌توانیم کرونا را شکست دهیم، گفت: با رعایت نکات بهداشت فردی و در خانه ماندن این ویروس با شکست مواجه می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد