hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جریمه 500 هزارتومانی نتیجه عدم رعایت فاصله اجتماعی در قم

جریمه 500 هزارتومانی نتیجه عدم رعایت فاصله اجتماعی در قم


سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از 8 فروردین ماه سال جاری اعمال شده است کسانی که نسبت به اجرای این طرح بی توجهی کردند و سلامت مردم و جامعه را مورد تهدید قرار دادند جریمه به مبلغ 500 هزار تومان و یک ماه توقیف خودرو شامل حالشان شده است.
غلامرضا صدفی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار کرد: پلیس راهنمایی بر اساس دستور العمل واصله اقدام به اجرای طرح از 8 فروردین کرده که تا اطلاع ثانوی و صدور دستور بعدی ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح پلیس در مبادی ورودی شهر قم به صورت شبانه‌روزی مستقر و اجازه هیچ سفر جدیدی نداده است و تنها افراد بومی شهر قم مجاز به ورود هستند. سرپرست پلیس راهور استان قم بیان اینکه خروج افراد غیر ساکن بلامانع است، گفت: این افراد از کنار گذرها عبور می‌کنند.  این محدودیت‌ها تا اطلاع ثانوی که اعلام شود ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: افراد محدودی رعایت نکردند که برای حفظ سلامتی خودشان و جامعه با آنها برخورد و اعمال قانون انجام شده است و جریمه به مبلغ 500 هزار تومان و یک ماه توقیف شامل حالشان شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد