hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جمع آوری خاک و نخاله ساختمانی در راس تماس های مردمی با سامانه 137

جمع آوری خاک و نخاله ساختمانی در راس تماس های مردمی با سامانه 137

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: 17 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری برقرار شده است که از این میزان بیشترین تماس ها به جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی و آب گرفتگی معابر اختصاص داشت.
به گزارش رویداد ایرانم_ قم،مهدی کلانترزاده در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برقراری بیش از ۱۷ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم طی اسفندماه، اظهار کرد: تماس‌های برقرارشده با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری طی ماه پایانی سال رشد قابل توجهی را داشته است.
  مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه بیشترین موضوع مدنظر مردم در تماس با این سامانه در حوزه اطلاع‌رسانی و راهنمایی بوده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۷ هزار ۳۰۰ تماس در این حوزه با این سامانه برقرار شده که به ترتیب منطقه سه، منطقه یک و منطقه هفت بیشترین سهم را از این تماس‌ها داشته است.
  کلانترزاده با بیان اینکه جمع‌آوری خاک و نخاله، آسفالت، سدمعبر، پارک‌ها و فضای سبز و آبگرفتگی از دیگر موضوعات با فراوانی بیشتر در تماس با مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ براساس گروه موضوعی بوده است، افزود: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا پایان این ماه، ۸۶۷ تماس در خصوص آب‌افتادگی معابر، ۵۱۳ تماس در خصوص رفع سدمعبر دستفروشان، ۴۶۰ تماس در خصوص خاک و نخاله غیرمجاز و ۴۵۳ تماس در خصوص انتقال باکس خاک و نخاله با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است.
  وی ادامه داد: بیشترین رشد پیام‌ها در اسفندماه نسبت به بهمن‌ماه ۹۸ مربوط به موضوع جمع‌آوری لاشه حیوانات، نظافت زمین‌های بایر، اضافه بنای ساختمان‌ها و رفع سدمعبر و بیشترین کاهش مربوط به موضوع آسفات و روکش آسفالت، درخواست کاشت نهال و درخواست پلاک شهرداری بوده است.
  مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: بیشترین موضوع مدنظر مردم در محدوده منطقه یک آب‌افتادگی معابر، منطقه دو رفع سد معبر دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد، منطقه سه آب‌افتادگی معابر، منطقه چهار نشست معبر و نیاز به روکش آسفالت، منطقه پنج، ۶ و هفت آب افتادگی معابر، و منطقه هشت رفع سد معبر بوده است.
  کلانترزاده با اذعان به اینکه در حوزه کاری سازمان‌ها نیز بیشترین تماس‌ها مربوط به سازمان مدیریت پسماند و پس از آن سازمان پارک‌ها بوده است، اظهار کرد: به طور کلی براساس آمار به دست آمده مردم بیشترین رضایتمندی را از پاسخگویی سازمان‌های پارک‌ها، آرامستان‌ها، آتش‌نشانی و زیباسازی در حوزه خدمات شهری و تاکسیرانی در حوزه حمل و نقل و ترافیک داشته اند.
  کلانترزاده خاطرنشان کرد: در بین مناطق نیز بیشترین رضایتمندی مردم از روند پاسخگویی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ مربوط به منطقه هشت بوده و پس آن مناطق چهار، سه، یک و دو بیشترین درصد رضایتمندی مردمی را کسب کرده‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد