hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کمک ۷۵ میلیون تومانی نوشهری ها برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی

کمک ۷۵ میلیون تومانی نوشهری ها برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی

رئیس شورای اسلامی نوشهرگفت: مردم نیکوکار و خیرین نیک اندیش شهرستان تاکنون ۷۵ میلیون تومان برای خرید و تامین تجهیزات و اقلام بهداشتی کمک کردند.

رفائیل آزادیان  اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان تاکنون ۷۵ میلیون تومان از طریق ستاد پشتیبانی مقابله با کرونا برای تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی و اقلام بهداشتی کمک و مشارکت کرده‌اند.
وی با تقدیر از مردم خیر و نیکوکار شهرستان در زمینه مشارکت برای تأمین اقلام بهداشتی و درمانی اظهار داشت: امروز ۶۰ میلیون تومان از این مبلغ در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای خرید تجهیزات قرار خواهد گرفت و مابقی نیز در مراحل بعدی برای تهیه امکانات و اقلام هزینه خواهد شد.
آزادیان همچنین به مصوبه شورای شهر برای حمایت از بازاریان و مردم در روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه اعضای شورا قرار شد برای حمایت از مردم و با توجه به اینکه درآمد اصناف و بازاریان کساد شده، کسبه و بازاریان از پرداخت اجاره بهای ماه‌های فروردین و اردیبهشت معاف شوند.
رئیس شورای شهر نوشهر یادآور شد: همچنین طبق تصمیم اعضای شورای شهر و مصوبه آنان در بخش مردمی نیز بنا شد تا مردم از پرداخت عوارض و نوسازی خدمات شهری ماههای فروردین و اردیبهشت شوند.
وی با اشاره به راه اندازی ستاد خیریه مردمی مبارزه با کرونا در نوشهر از شهروندان و خیران خواست تا کمک‌های مردمی و خداپسندانه را برای تأمین اقلام و تجهیزات بهداشتی و درمانی به حساب ۰۳۶۰۶۶۲۵۱۴۰۰۱ نزد شعبه بانک ملی نوشهر واریز کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد