hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قتل برادر به خاطر اختلاف مالی

قتل برادر به خاطر اختلاف مالی

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت فردی که در درگیری خانوادگی برادر خود را به قتل رسانده و به جرم یک فقره قتل دیگر تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بود دستگیر شد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و نزاع بین اعضای یک خانواده در حوزه استحفاظی کلانتری ۲۶ ماهدشت این شهرستان، بلافاصله ماموران آن کلانتری به محل درگیری اعزام شدند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند، فردی در حالی که حامل یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و یک قبضه سلاح سرد آغشته به خون است در حال فرار است.
سرهنگ گودرزی بیان کرد: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت متهم در نهایت موفق به دستگیری وی شدند و با تحقیق از وی مشخص شد نامبرده به علت اختلافات خانوادگی و مالی با برادر خود درگیر شده و او را به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان این که متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، افزود: با بررسی از سوابق کیفری متهم مشخص شد که نامبرده در سنوات گذشته نیز مرتکب یک فقره قتل شده و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده است.
وی در پایان یادآور شد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد