hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هیچ زندانی در یزد به کرونا مبتلا نشده است

هیچ زندانی در یزد به کرونا مبتلا نشده است

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان این که تاکنون هیچ زندانی در یزد به کرونا مبتلا نشده است، گفت: وضعیت عمومی و بهداشتی مددجویان زندانی در بهترین شرایط قرار دارد.

«غلامعلی دهشیری» که برای دیدار با مددجویان زندانی به همراه تنی چند از مقام های قضایی به زندان مرکزی یزد رفته بود، در حاشیه این بازدید اظهار کرد: حفظ سلامتی مددجویان از روز اول مورد تأکید قرار گرفت و در این راستا تمهیدات مختلفی نیز در نظر گرفته و توسط مجموعه زندان اجرا شد.
وی زندان یزد را از بهترین زندان‌های کشور از حیث امکانات آموزشی، فرهنگی، ورزشی و حرفه آموزی و سایر خدمات مددکاری دانست و بیان داشت: تلاش تمام مجموعه قضایی و مدیران زندانها و مددکاران بر تأثیر گذاری مثبت و اصلاح مددجویان و بازاجتماعی کردن زندانیان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.
این مقام قضایی با اشاره به ارتباط بسیار خوب مددجویان و مددکاران در زندان های استان یزد، تصریح کرد: این ارتباط خوب و مدیریت شایسته و قابل مجموعه زندان ها و  اقدامات تأمینی و تربیتی در استان و هم چنین تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با زندان در رفع مشکلات قضایی مددجویان، احتمال هرگونه شورش و سرکشی را به حداقل رسانده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، رئیس کل دادگستری استان به اتفاق رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان و معاونان دادگستری، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و معاون دادستان یزد به همراه تنی چند از قضات اجرای احکام و دادیاران ناظر بر زندان ضمن حضور در این بازدید، با بیش از 80 مددجوی زندانی دیدار و ضمن استماع مشکلات قضایی مددجویان، دستورات مقتضی را صادر کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد