hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > توزیع ۲۰ هزار بسته عیدانه با اولویت مدافعان سلامت در نیمه شعبان

توزیع ۲۰ هزار بسته عیدانه با اولویت مدافعان سلامت در نیمه شعبان

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با ابراز خرسندی از مشارکت‌ خیران در پویش‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران، گفت: بیش از ۲۰ هزار بسته عیدانه با اولویت مدافعان سلامت و بیماران کرونایی و بیش از ۳ هزار بسته گوشت قربانی میان نیازمندان در ایام نیمه شعبان توزیع خواهد شد.
به گزارش رویداد ایران_قم،حجت الاسلام یاسین حسین آبادی درباره روند مشارکت خیران و مهدی باوران در پویش های مهدوی مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: این پویش ها در آستانه نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه) و در ایام مقابله با کرونا به منظور کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع این ویروس منحوس، در حال اجرا است.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این راستا پویش «نذر همدلی» به منظور نذر کردن همدلی ها برای ظهور امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه) اجرا شده که البته این همدلی می تواند ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشته باشد، برای مثال اگر ما کالای ایرانی بخریم و از این طریق با کارگر ایرانی همدلی داشته باشیم، قطعا در مسیر ظهور حرکت کرده ایم.
 حسین آبادی تاکید کرد: این پویش درصدد است به دلیل تعطیلی جشن های نیمه شعبان برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره مبتلایان به این بیماری، جشن ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را به خانه های مردم ببرد از این رو، بسته های عیدانه شامل پرچم، نبات و نمک تبرکی، شیرینی و شکلات و … تهیه و توزیع می شود.
 وی تصریح کرد: در پی مشارکت خیران در پویش مردمی مهدوی «نذر همدلی» بالغ بر ۲۰ هزار بسته عیدانه با اولویت بیمارستان ها، مراکز درمانی، مدافعان سلامت و بیماران کرونایی در قم، و در صورت امکان و وسع در برخی مراکز درمانی تهران و نیز مراکز برخی استان ها در ایام نیمه شعبان توزیع می شود.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با ابراز خرسندی از میزان مشارکت خیران در پویش مردمی «نذر قربانی برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و رفع فتنه از عالم»، گفت: بر اساس این مشارکت ها، بیش از سه هزار بسته گوشت متبرک مسجد مقدس جمکران میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهر مقدس قم توزیع می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ‌در روایت آمده «بِیُمنِهِ رُزِقَ الوَری‌ وَ بِوُجُودِهِ ثَبَتَتِ الأرضُ و السَّماء» یعنی «از برکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه، بندگان روزی یافته‌اند و به وجودش، زمین و آسمان، استوار گشته است.» «زاد المعاد، مجلسی، ص ۴۲۲»؛ از این رو، با توجه به رکود کسب و کار بسیاری از اصناف در ایام مبارزه با کرونا و بروز مشکلات معیشتی برای بسیاری از مردم، گوشت حاصل از پویش نذر قربانی برای امام زمان(عج) با شعار «بِیُمْنِهِ رُزِقَ الْوَرَی» به مناطق محروم و مستضعف ارسال و میان مردم توزیع می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد