hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کاهش حدود 80 درصدی جان باختگان تصادفات در قم

کاهش حدود 80 درصدی جان باختگان تصادفات در قم

1399/01/16 , 19:21
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد کل مصدومان انتقال یافته به مراکز درمانی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای ۱۱۹ نفر بود که کاهش ۷۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه به دنبال داشت.
به گزارش رویداد ایران_قم،محمد شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح امداد نوروزی از ۲۴ اسفند سال ۹۸ آغاز و صبح ۱۶ فروردین ۹۹ پایان یافت که در این مدت ۲هزار و۷۸۴ مأموریت انجام شده و در مقایسه با مدت مشابه آن در سال ۹۸، کاهش ۴۴ درصدی را شاهد بودیم.
وی به تعداد تصادفات در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: تعداد تصادفات شهری، ۳۶۱ مورد بود که ۶۶ درصد کاهش را در این خصوص داشتیم و تعداد تصادفات جاده‌ای نیز ۷۷ مورد گزارش شده که ۷۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم عنوان کرد: تعداد کل مصدومان ویزیت شده در صحنه در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای، ۵۶۶ نفر بود که در این خصوص نیز ۶۸ درصد کاهش را نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.
وی افزود: تعداد کل مصدومان انتقال یافته به مراکز درمانی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای ۱۱۹ نفر بود که کاهش ۷۸ درصدی را در این مورد نشان می‌دهد.
شهیدی به موارد فوتی در صحنه در حوادث ترافیکی نیز اشاره‌ای کرد و گفت: در این مدت ۲ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که هر دو مورد فوت در صحنه‌های امسال در حوادث جاده‌ای بوده‌اند و نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته که ۷ نفر فوت کردند، ۷۱ درصد کاهش تلفات را شاهد بودیم.
وی به خدمت رسانی مضاعف نیروهای اورژانس ۱۱۵ به دلیل شیوع بیماری کرونا در این ایام اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی همه پایگاه‌های اورژانس در شهر و جاده علاوه بر انجام وظایف خود مانند سایر ایام سال، به مأموریت‌های دیگر اورژانسی که به واسطه ایجاد شرایط ناشی از شیوع کرونا ویروس ایجاد شده بود هم پرداختند و جهت مواجهه با هر نوع حادثه ترافیکی نیز در آماده باش کامل بودند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد