hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سینماها دیرتر از دیگر اماکن به چرخه فعالیت بازمی‌گردد؛ تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

سینماها دیرتر از دیگر اماکن به چرخه فعالیت بازمی‌گردد؛ تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: سینماها مانند همه اماکن عمومی تا زمانی که ویروس کرونا برطرف نشود باز نخواهد شد چراکه سینما نیز تابع همان مقررات است و قطعا باید دیرتر از همه اماکن عمومی باز شود.
مهدی احمدی فر  اظهار داشت: باتوجه به تعطیل بودن ادارات و سازمان‌ها در مدت تعیین شده برای قطع زنجیره کرونا حوزه هنری استان اصفهان نیز مثل دیگر ادارات تعطیل شد ولی چندین برنامه شیفتی را برای انجام برخی برنامه‌های ضروری حوزه داشتیم که هنوز کار تولیدی و اجرایی مشخصی ارائه نشده است.
وی افزود: در طول مدتی که مراکز در تعطیلی به سر می‌بردند توانستیم با همه مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی جلسات متعددی به شکل مجازی برگزار کنیم که نتیجه آن تولید تعدادی کالای فرهنگی و برنامه‌های فرهنگی بود که هم قابلیت قرار گرفتن در فضای مجازی داشت و هم محور همه آن‌ها بحث کرونا بود.

رئیس حوزه هنری اصفهان بیان کرد: با تعدادی از مسئولان و بخشی از ادارات استان که در جریان مستقیم برنامه کرونا هستند هماهنگی‌هایی را انجام دادیم و قرار بر این شد که آن‌ها محتواهای موردنظرشان را برای ما ارسال کنند تا آن‌ها را به شکل برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری آماده کنیم و در فضای مجازی و همه رسانه‌های ممکن قرار دهیم تا به لطف خدا تاثیرات لازم در این شرایط را داشته باشد.
وی ادامه داد: نوع برنامه‌هایی که در پیش گرفتیم از بحث موسیقی تصویر و موشن گرافی بود تا پادکست‌ها، نمایش‌های رادیویی، کتاب‌های صوتی و تعدادی از کارهای نمایشی مانند انیمیشن‌ها که برنامه ریزی آن‌ها انجام شد و اکنون همکاران درحال مهیا کردن شرایط اجرایی آن‌ها هستند تا این مرحله را نیز طی کنیم.
 
احمدی فر با اشاره به برنامه‌های پیش روی حوزه هنری اصفهان گفت: واحدی را برای مستند سازی حال حاضر درنظر گرفتیم که بتوانیم باتوجه به وضعیت فعلی حاکم بر جامعه گزارش‌هایی تهیه کنیم و اتفاقاتی که درمورد پیشگیری و درمان بیماری کرونا در سطح شهر صورت می‌گیرد را پوشش دهیم که این واحد در ادامه وظیفه نشان دادن وضعیت بعد از کرونا را هم به عهده دارد.
 
وی تصریح کرد: در حال آماده سازی پویش‌هایی هستیم که در واقع بتوانیم از پرسنل بهداشتی، درمانی، خدماتی و همه مجموعه‌هایی که در راستای پیشگیری و درمان این بیماری و فراهم کردن شرایط مناسب برای همشهریان و خانواده‌ها هستند تقدیر و تشکر به جا بیاوریم و امیدواریم به زودی در فضای مجازی بتوانیم پویش‌های مختلفی را برگزار کنیم.
 
رئیس حوزه هنری اصفهان خاطرنشان کرد: احتمالا از چند روز دیگر که کار ادارات به صورت شیفتی شروع می‌شود برنامه ریزی‌هایی را با حضور عده‌ای از هنرمندان و کارشناسان انجام می‌دهیم تا فعالیت‌های خوبی نیز انجام دهیم که به مرور آن‌ها را نیز به نظر مردم عزیز می‌رسانیم.
 
وی درباره فعالیت سینماهای اصفهان بیان کرد: سینماها مانند همه اماکن عمومی دیگر تا زمانی که ویروس کرونا برطرف نشود باز نخواهد شد چراکه سینماها نیز تابع همان مقررات است و قطعا باید دیرتر از همه اماکن عمومی باز شود چون محلی است که می‌تواند به شدت این بیماری را سرایت دهد به هرحال هر دستوری ستاد مقابله با کرونا ابلاغ کند ما آن را انجام می‌دهیم.
 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد