hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کاهش ۶۶ درصدی تردد در محورهای استان اصفهان

کاهش ۶۶ درصدی تردد در محورهای استان اصفهان

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح راهداری نوروزی تا پایان آن در پانزدهم فروردین امسال، میزان تردد در راه های استان ۶۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

محمدعلی صلواتی ، با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای ۲۵ اسفند تا پانزدهم فروردین ماه به عنوان آخرین روز طرح راهداری نوروزی، ۸ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۵۸۴ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۶ درصد کاهش داشته است.
وی گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی و خروجی به محورهای استان هر کدام به ترتیب ۷۲ و ۷۳ نسبت به سال گذشته کمتر شده است.
به گفته معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به راه‌های استان ۶۰۱ هزار و ۵۵۸ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی ۶۰۰ هزار و ۸۱ خودرو بوده است.
وی یادآور شد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کنترل آن، امسال تاکید بر ماندن در خانه و تعویق سفرهای نوروزی به بعد از حذف این ویروس بود.
صلواتی با اشاره به محورهای پرتردد استان با وجود توصیه های وزارت بهداشت برای لغو سفرهای نوروزی و ماندن در خانه، گفت: آزادراه اصفهان- زرین شهر (فلاورجان) با ۱۶ هزار و ۱۲۱ تردد، آزادراه زرین شهر-اصفهان (فلاورجان) با ۱۷ هزار ۶۹۲ تردد و زرین شهر-اصفهان (فولادشهر) با ۱۵ هزار و ۷۴۸ تردد، شلوغ ترین محورهای استان در روز پانزدهم فروردین ماه بودند.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز پانزدهم فروردین ماه ۳۷۴ هزار و ۱۲۷ تردد در محورهای استان ثبت شد که ۲۹ هزار و ۷۳۲ مورد آمار تردد ورودی و ۲۹ هزار و ۳۴۰ مورد آمار تردد خروجی به استان را نشان می دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد