hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > غربالگری 74 درصد از جمعیت قم

غربالگری 74 درصد از جمعیت قم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از غربالگری بیش از ۹۹۰ هزار نفر از جمعیت قم نسبت به ویروس کرونا خبر داد و گفت: این تعداد ۷۴ درصد از جمعیت قم را شامل می‌شود.
به گزارش رویداد ایران_قم،سیامک محبی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه تا به این لحظه ۴۸۵ هزار و ۱۸۸ نفر از مردم قم در سامانه سلامت ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد ۴۸ هزار و ۸۹۳ نفر نیازمند پیگیری و ۱۱ هزار ۷۶۳ نفر نیز نیاز به پیگیری فوری داشتند که در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت با آنها تماس گرفته و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: تا بدین لحظه ۸۸ و ۷۵ صدم درصد از پیگیری‌های فوری مورد نیاز که توسط سامانه خودارزیابی گزارش شده، توسط مراقبین سلامت انجام شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر این ۹۹۰ هزار و ۶۶۲ نفر از ساکنین شهر قم نیز به صورت فعال توسط مراقبین سلامت غربالگری و در سامانه سیب ثبت شده‌اند؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت ۷۴ و ۲۶ صدم درصد از جمعیت استان و ۶۷ و ۰۶ صدم درصد از خانوارها تا این لحظه مورد غربالگری کرونا قرار گرفته‌اند.
محبی در ادامه تصریح کرد: از همشهریان می‌خواهیم که در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و در راستای مبارزه با این ویروس کمک تیم‌های بهداشتی باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد