hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کاهش 80 درصدی تردد ها در قم

کاهش 80 درصدی تردد ها در قم

استاندار قم گفت:  80 درصد تردد ها در قم کاهش یافته و  طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم موفق عمل کرده است.


به گزارش رویداد ایران_قم،بهرام سرمست استاندار قم در سی و مین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد،  با بیان مصوبات جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: طبق آمارهای سازمان بهداشت جهانی وضعیت شیوع بیماری در ایران نسبت به کشورهایی که مدعی تکنولوژی و پیشرفت های بهداشتی هستند، از کنترل مناسب تری برخوردار است و این مهم حاصل مدیریت صحیح در کشور است و باید در روزهای آتی نیز این سیر کنترلی را حفظ کنیم.

استاندار قم لزوم  حفظ شرایط قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار داد و افزود:  خواسته ما ازمردم همکاری ویژه جهت حفظ سلامتی خود و دیگران در روز ۱۳ فروردین است که با ماندن در خانه حاصل می شود و معتقدیم مردم آگاه در عمل به این موضوع مهم مصمم هستند و نیازی به برخورد نیست.

سرمست به برنامه کشور در مورد ادامه تعطیلات و محدودیت های ادارات، مراکز اموزشی و کسبه تا بیستم فروردین اشاره کرد و گفت: برخی از صنوف استان قم بنا بر اقتضاء و به صورت کشیک این امکان را دارند که باز باشند تا نیازهای مردم رفع شود.

وی با تاکید بر مسئولیت مشترک همگانی، ادامه داد: برخی مردم در طول ۴۵ روز گذشته در خانه خود را قرنطینه کردند و هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که عده ای بخواهند با سلامتی دیگران بازی کنند و نیروی انتظامی نیز نمی تواند نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد.

استاندار قم با بیان کاهش 80 درصدی تردد ها در قم و اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی ، تصریح کرد: استان قم در اجرای طرح های پیشگیرانه در مورد بیماری کرونا یک الگوی مناسب در سطح کشور است.

سرمست موضوع مهم زباله های عفونی در شهر قم  را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با اجماع بین همه ظرفیت ها و دستگاه های استان، در این خصوص اقدام و در صورت نیاز از اعتبارات استانی نیزدر این خصوص هزینه شود.

استاندار قم در خاتمه با بیان اهتمام مدیریت استان در زمینه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: تمرکز ما بر روی ورودی شهر و  بخش های استان است و در خصوص ممانعت از اجتماعات در روز 13 فروردین و قطع زنجیره انتقال کرونا، بلوار زائر در روز 13 فروردین بسته خواهد شد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد