hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مصرف بنزین در قم ۶۵ درصد کاهش یافت

مصرف بنزین در قم ۶۵ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از کاهش ۶۵ درصدی مصرف بنزین در قم در نوروز ۹۹ نسبت به سال قبل خبر داد که نشان‌دهنده کاهش سفر و تردد مردم است.
به گزارش رویداد ایران_قم،سید محمود طاهری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مصرف بنزین در اسفندماه ۹۸ نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷، ۴۵ درصد و نسبت به بهمن‌ماه، ۳۵ درصد کاهش داشته است.
 وی با اشاره به کاهش مصرف سوخت سی ان جی، اضافه کرد: میزان مصرف در اسفند ۹۸ و نوروز ۹۹ نسبت به ۲ ماه دی و بهمن ۹۸ به‌طور متوسط ۳۰ درصد کاهش‌یافته است.
 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تصریح کرد: مقایسه این آمار با مدت مشابه پارسال به دلیل اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش اقبال عمومی به سی ان جی نسبت به قبل از اجرای طرح، نیاز به تحلیل بیشتری دارد.
 وی در ادامه تعداد جایگاه‌های سوخت استان قم را ۶۰ جایگاه سوخت مایع عنوان و بیان کرد: از این تعداد، ۲۰ جایگاه دومنظوره (سوخت مایع و سی ان جی) و ۱۹ جایگاه سی ان جی تک منظوره به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازد.
 به گفته طاهری، تمام جایگاه‌های عرضه سوخت استان فعال بوده و با رعایت تمامی نکات بهداشتی در ۲۴ ساعت شبانه در حال سوخت‌رسانی و ارائه خدمات به شهروندان می‌باشند.
 وی تأکید کرد: با توجه به ضرورت پیشگیری از بیماری کرونا، در تمامی جایگاه‌های سوخت استان، سوخت‌گیری باید توسط اپراتور و با رعایت نکات بهداشتی انجام گیرد و بر این امر نظارت‌های محسوس و نامحسوس در قالب تیم‌هایی اعزامی از کارشناسان شرکت در دو و یا سه نوبت در طول شبانه روز انجام می‌شود.
 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم ادامه داد: با توجه به این‌که ممکن است در بعضی ساعات پرترافیک اپراتور مشغول سوخت‌رسانی به خودروی دیگری باشد، از شهروندان خواهشمندیم با صبوری منتظر اتمام کار اپراتور باشند و درصورتی‌که عجله دارند با استفاده از دستکش‌های یک‌بارمصرف موجود در جایگاه‌ها، سوخت‌گیری را انجام دهند.
 وی بابیان این‌که تمام جایگاه‌های عرضه سوخت موظف به ضدعفونی روزانه و تعبیه دستکش یک‌بارمصرف در جایگاه می‌باشند، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مرکز پاسخگویی به شکایات ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس گرفته که در کمتر از ۷۲ ساعت به شکایات آن‌ها رسیدگی خواهد شد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد