hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > توزیع ماسک رایگان میان اقشار نیازمند در قم

توزیع ماسک رایگان میان اقشار نیازمند در قم

معاون فرماندار قم گفت: ماسک‌های اهدایی به استان چون به صورت رایگان بودند، در میان اقشار نیازمند و آسیب پذیر توزیع شدند.
به گزارش رویداد ایران_قم،ذبیح ‌الله عبداللهی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با کرونا در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به اقلام بهداشتی رسیده به استان قم اظهار کرد: سهمیه استان 474 هزار ماسک سه لایه و 121 هزار و 200 ماسک N95 بود که در این راستا یک محموله بهداشتی شامل 192 هزار ماسک سه لایه و 55 هزار ماسک N95 از تهران به قم ارسال و این ماسک‌ها تحویل انبار معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم شد.
  وی ادامه داد: ماسک‌های اهدایی به استان قم چون به صورت رایگان بودند، در میان اقشار نیازمند و آسیب پذیر، کارگران ساختمانی و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و یگان‌های امدادی و انتظامی قم توزیع شد.
  معاون فرماندار قم افزود: 60 هزار ماسک اهدایی به استان قم به عنوان پشتیبان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قم است تا در صورت ایجاد مشکل در تولید ماسک در قم یا عدم ارسال محموله دیگر از تهران، مشکلی در زمینه ماسک مورد نیاز استان به وجود نیاید.
  عبداللهی با اشاره به ماسک‌های تولیدی در استان قم اظهار کرد: به صورت روزانه تعدادی ماسک سه لایه و N95 در استان تولید می‌شود که این ماسک‌ها در اختیار بخش درمان قم قرار می‌گیرد.
  وی ادامه داد: 720 هزار دستکش یک بار مصرف تحویل جمعیت هلال احمر قم شد و این دستکش‌ها در میان نیازمندان این شهر توزیع می‌شود.
  معاون فرماندار قم خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر 600 مورد بازدید توسط گشت‌های مشترک از واحدهای صنفی قم صورت گرفت که 81 مورد اخطار و 30 مورد پلمپ انجام شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد