hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پرونده قاتلان موبایل‌فروش اسلامشهری خارج از نوبت بررسی می‌شود/ صحنه قتل بازسازی شد

پرونده قاتلان موبایل‌فروش اسلامشهری خارج از نوبت بررسی می‌شود/ صحنه قتل بازسازی شد

سارقان و قاتلان فروشنده تلفن همراه در اسلامشهر با حضور در محل وقوع حادثه، جزئیات ارتکاب جرم خود را در حضور دادستان عمومی اسلامشهر و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تشریح کردند.
در پی سرقت از یک مغازه فروش تلفن همراه که روز جمعه هشتم فروردین‌ماه در خیابان آیت‌الله کاشانی اسلامشهر توسط 3 سارق جوان به وقوع پیوست، امروز سارقان و قاتلان فروشنده تلفن همراه در اسلامشهر با حضور در محل  وقوع حادثه، جزئیات ارتکاب جرم را در حضور دادستان عمومی اسلامشهر و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تشریح کردند.
براساس اعترافات دستگیرشدگان، 2 نفر از سارقان با نقشه قبلی وارد این مغازه شده و پس از اینکه با ممانعت و مقاومت فروشنده از تحویل تلفن‌های همراه داخل مغازه روبه‌رو شدند، اقدام به تهدید فروشنده با سلاح سرد و ضربه‌ به ناحیه گردن وی کردند که با مجروح شدن فروشنده جوان به نام فرشاد معصومی و سرقت 53 دستگاه تلفن همراه از محل حادثه متواری شدند.
در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مأموران کلانتری 11 شهرک لاله بلافاصله وارد عمل شده و  پس از انجام اقدامات پلیسی، ظرف کمتر از 10 دقیقه دو متهم را در حین فرار، در یکی از بوستان‌های نزدیک محل وقوع جرم، شناسایی و دستگیر می‌کنند.
سارق سوم که به عنوان دیده‌بان در خارج از مغازه بود به محض مشاهده درگیری همدستانش با فروشنده مغازه، از محل متواری و پس از مراجعه مجدد به محل وقوع جرم توسط مأموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر می‌شود.
یونس اسدی‌مقدم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر  اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده قضایی متهمان خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گرفته و به زودی با تکمیل مراحل تحقیقاتی و بازجویی، کیفرخواست صادر و به دادگاه جهت تعیین صدور حکم ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: با تکمیل پرونده به زودی جزئیات کامل‌تری از این حادثه به شهروندان از طریق مراجع رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.
دادستان اسلامشهر با هشدار به مردم در رعایت موارد احتیاط و ضرورت پیشگیری از شیوع شایعه در انتشار اخبار در شرایط فعلی جامعه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند به هر نحوی در شرایطی که جامعه نیاز به آرامش و امنیت دارد، در امنیت منطقه و آرامش مردم اختلالی به وجود آورند به شدّت برخورد کرده و افراد متخلف را مجازات می‌کند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد