hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۲ خودروی غیربومی در قم مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند/ ۵۸ مغازه متخلف پلمب شد

۱۲ خودروی غیربومی در قم مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند/ ۵۸ مغازه متخلف پلمب شد

فرمانده نیروی انتظامی قم گفت: در جهت کنترل ورودی‌های قم، ۵۰ تیم عملیاتی جهت جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی مستقر شدند و در درون استان نیز ۱۳ اکیپ سیار توسط راهور به شناسایی خودروهای غیربومی پارک شده در قم و تماس با مالکین اقدام کردند.

سردار عبدالرضا آقاخانی در بیست و نهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: بعد از ابلاغیه توسط ستاد استان در بحث کاهش شیوع کرونا، نقاط ورودی اصلی و فرعی استان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: نقاط اصلی ورودی قم توسط نیروی انتظامی و پلیس‌راه و راهور ، هلال‌احمر و شهرداری پوشش داده شد و نقاط فرعی نیز توسط شهرداری مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با تقدیر از مشارکت مردم در اجرای این طرح تصریح کرد: در جهت کنترل ورودی‌های قم، 50 تیم عملیاتی جهت جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی مستقر شدند و در درون استان نیز 13 اکیپ سیار توسط راهور به شناسایی خودروهای غیربومی پارک شده در قم و تماس با مالکین اقدام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی قم خاطرنشان کرد: 434 خودرو در معابر استعلام شد که در نهایت 15 خودروی غیربومی وادار به بازگشت شدند.

وی عنوان کرد: در طول 48 ساعت گذشته، 12 خودروی غیربومی در قم با توجه به مقاومتی که برای ورود به شهر داشتند، مشمول جریمه 500 هزارتومانی و 2 خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدند.

آقاخانی با اشاره به اینکه این طرح تا 20 فروردین ادامه دارد بیان کرد: طرح جداسازی اجتماعی موفق بوده و ادامه دارد و بنای ما تعامل و برخورد خوب با مردم است و مأموران دراین‌باره کاملاً توجیه شده‌اند و در نظرسنجی نیز جایگاه خوبی در نحوه برخورد با مردم داریم.

وی با بیان اینکه در رابطه با تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری نیز وارد عمل شدیم و تعامل خوبی با اداره صمت و مردم داریم و ارشاد و توجیه در اولویت برنامه است، اضافه کرد: از ابتدای طرح، 58 صنف پلمب شده است و در مجموع 643 مورد تذکر شفاهی داده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با مدیریت استان، در تأمین مایحتاج مردم مشکلی وجود ندارد و واحد اجتماعی در نظرسنجی مردمی، این رضایت را خوب اعلام کرده‌اند و مردم درباره تأمین این مایحتاج، دغدغه‌ای ندارند.

آقاخانی گفت: همچنین کمبودی در تأمین سوخت و بنزین وجود ندارد و برخی از اخبار دراین‌باره، شایعه است و در حال حاضر نیز 58 درصد کاهش مصرف سوخت داریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد