hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پذیرش 132 بیمار جدید با احتمال ابتلا به کرونا در مراکز درمانی قم

پذیرش 132 بیمار جدید با احتمال ابتلا به کرونا در مراکز درمانی قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بستری شدن 54 بیمار جدید در بیمارستان‌های قم خبر داد و گفت: در طول یک روز گذشته 132 نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمال ابتلا به کرونا در پذیرش شده‌اند.
به گزارش رویداد ایران_قم،دکتر محمدرضا قدیر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دهم فروردین ماه، ۱۳۲ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شده اند که ۵۴ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.
  وی بیان کرد: همچنین در شبانه روز گذشته، ۳۰ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شده اند.
  رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: مراکز بیمارستانی و پایگاه های بهداشتی استان طبق برنامه و در راستای تکالیف محوله از سوی ستاد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده خدمت رسانی به بیماران و شهروندان در همه حوزه های بهداشتی و درمانی است.
  وی گفت: بنابر اعلام وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2901 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 38309 مورد رسید.
  قدیر خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 123 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به 2640 نفر رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد