hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شرکت 200 فعال اجتماعی فرهنگی در پویش #سیزده_بدر_در_خانه_می مانم

شرکت 200 فعال اجتماعی فرهنگی در پویش #سیزده_بدر_در_خانه_می مانم

1399/01/11 , 09:28
مدیر مجمع جوان ستایشگر گفت: 200نفر از فعالان اجتماعی فرهنگی با شرکت در #سیزده_بدر_در_خانه_می مانم از مردم در خواست کردند که در خانه بمانند تا به قطع زنجیره کرونا کمک شایانی داشته باشند.
به گزارش رویداد ایران_قم، دانیال اناری در گفت و گو با خبرنگاران از ایجاد پویش #سیزده_بدر_در_خانه_می مانم توسط مجمع مردم نهاد جوانان ستایشگر خبر داد و اظهار کرد: در وضعیت کنونی کشور ، یکی از مهمترین و موثرترین مواردی که می تواند به جامعه کمک کند ، فعالیت رسانه ای است که اگر فراگیر شود تاثیر آن چند برابر خواهد بود.
وی افزود: این روزها همه مسئولین و خبرگزاری ها از مردم خواستند که در خانه بمانند و تا حدودی  هم این درخواست های رسانه ای از مردم برای قطع زنجیره کرونا موثر بود ، اما اگر این خواسته از سمت مردم به مردم آن هم به صورت مستقیم و بی واسطه  هم مطرح شود تاثیر آن بیشتر خواهد بود.
مدیر مجمع مردم نهاد جوان ستایشگر گفت: این سمن مردم نهاد نیز با این هدف که مردم از مردم بخواهند در سیزدهم فروردین و روز طبیعت در خانه بمانند ، پویش #سیزده_ بدر_ در خانه می مانم را راه اندازی کرده است.
وی با بیان اینکه در ابتدا این پ.یش توسط چند نفر از همکاران در این مجموعه آغاز شد، عنوان کرد:  با حمایت برخی از چهره های استان قم و مسئولین  این پویش ادامه پیدا کرد.
 اناری با تاکید براینکه در این پویش اقشار مختلفی از جوانان و مردم حضور دارند، تصریح کرد: وکلای دادگستری ، روانشناسان ، مدیران سمن ها ، مسئولین ، ورزشکاران ، هنرمندان ، فعالان رسانه ای و خبرنگاران از جمله اقشاری هستند که تا کنون در این پویش اعلام حضور کردند.
وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پویش امیدواریم که مردم موضوع را جدی تر بگیرند و با در خانه ماندن به کادر درمانی کشور و مسئولین جهت جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری کمک نمایند.
مدیر مجمع مردم نهاد جوان ستایشگر با تاکید براینکه فعالیت مجمع جوان ستایشگر،  فرهنگی و اجتماعی است، گفت:  حدود 200 نفر تا کنون در این پویش شرکت کردند که توانستیم تصویر نیمی از این پویشگران را در فضای مجازی به اشتراک بگذاریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد