hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فتحی فوتبالی است، افتخاری نمره مثبت می‌گیرد

فتحی فوتبالی است، افتخاری نمره مثبت می‌گیرد

چهارشنبه گذشته سیدرضا افتخاری از سمت مدیرعاملی استقلال کناره‌گیری کرد تا امیرحسین فتحی، عضو هیأت مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شود.
چهارشنبه گذشته سیدرضا افتخاری از سمت مدیرعاملی استقلال کناره‌گیری کرد تا امیرحسین فتحی، عضو هیأت مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شود. با این حال، آبی‌پوشان یکی از پر سر وصداترین روزهای چند سال اخیر خود را پشت سر می‌گذارند. محمد نوری، عضو کمیته پیشکسوتان استقلال که سال گذشته به عنوان سخنگو و عضو کمیته فنی این باشگاه فعالیت می‌کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار «ایران» درباره انتخاب فتحی به عنوان سرپرست جدید استقلال چنین صحبت کرد: «من آقای فتحی را از سال‌ها پیش و از زمانی که مدیرعامل باشگاه بهمن بود، می‌شناسم. ایشان فوتبالی است. البته در کل با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات به سر می‌بریم، زمان مناسبی برای تغییر مدیریت باشگاه استقلال نبود اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، این تغییر صورت گرفت و به نظرم خواست خدا بوده است. امیدوارم که آقای فتحی در مسئولیت جدیدی که برعهده گرفته، موفق باشد.»
وی درباره انتقادهایی که هواداران استقلال در چند وقت اخیر از وضعیت استقلال داشته‌اند هم چنین واکنشی داشت: «هواداران همیشه حق دارند. اگر استقلال، استقلال شده و ما هم به خاطر بازی برای این تیم اسمی پیدا کرده‌ایم، به خاطر وجود هواداران بوده است. متأسفانه شرایط خوبی در چند وقت اخیر وجود نداشت و هواداران هم حق داشتند که ناراحت باشند.»
نوری درباره عملکرد افتخاری که با بغض و ناراحتی به خاطر بی احترامی به پدر تازه درگذشته‌اش، استقلال را ترک کرد، چنین گفت: «این کار که اصلاً درست نبود. بالاخره هر کسی شخصیتی دارد که باید حفظ شود و حرمت خانواده افراد هم باید نگه داشته شود. آقای افتخاری هم اگر نگوییم صد درصد، 70 درصد زحمت خودش را کشید و باید احترامش حفظ شود. ایشان در شرایطی به استقلال آمد که باشگاه بدهی‌های زیادی داشت و بعد هم که آقای شفر را آورد و در کل با اینکه در تنگنا بود اما می‌توان به عملکرد آقای افتخاری نمره مثبت داد. هر چند که ایشان مشاوره‌های خوبی هم نداشت!» وی درباره مامه بابا تیام، مهاجم فصل گذشته استقلال که 500 هزار دلار برای نیم فصل خواسته یا سرور جپاروف که خواهان تمدید قرارداد 3 ساله با مبلغ 400 هزار دلار شده است، این پاسخ را داد: «جپاروف آخرهای فوتبالش است و شاید نتواند سه فصل بازی کند اما چون پارسال خوب کار کرد، هواداران خواستند که بماند و باشگاه هم تلاش کرد که قرارداد او تمدید شود اما درباره تیام باید بگویم که قیمت او این نبوده و الان هم نیست و به خاطر فشارهایی که وارد شد، قیمت او افزایش پیدا کرد. در این شرایط، امیدوارم که اگر قراردادشان تمدید شد، بتوانند مانند سال گذشته بازدهی داشته باشند.» نوری ادامه داد: «نقطه عطف استقلال در فصل گذشته، همکاری با وینفرد شفر بود. پارسال تیم ما در وضعیت خوبی قرار نداشت اما وقتی این مربی آلمانی آمد، توانست تیم را به جایگاه خوبی برساند. امیدوارم امسال هم همه اعضای تیم دست به دست هم بدهند تا استقلال نتیجه خوبی بگیرد. هواداران هم که مثل همیشه در کنار تیم هستند و امیدوارم هر کسی هم که می‌آید، بتواند به استقلال کمک کند.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد