hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به قم با جدیت ادامه دارد

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به قم با جدیت ادامه دارد

1399/01/9 , 15:38
قم - فرمانده انتظامی استان قم گفت: کنترل ورود خودروهای غیربومی به استان قم با جدیت دنبال خواهد شد.
به گزارش رویداد ایران_قم،سردار عبدالرضا آقاخانی در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) با تبریک سال نو اظهار داشت: مطمئناً با عنایت حضرت حق و توجه ویژه امام عصر (عج)، توسل به ائمه اطهار (ع) و رعایت بهداشت توسط مردم از این امتحان الهی عبور کرده و این ویروس منحوس از جامعه ما زدوده خواهد شد.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در پیشگیری، مقابله و درمان ویروس کرونا نسبت به کشورهای غربی مدعی پیشرفت بسیار عالی عمل کرده و این نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی، نظامی مترقی و مردم ایران، مردمی متحد، یک دل و کمک کار یکدیگر هستند و انشا الله با این اتحاد و همدلی از این مرحله سربلند عبور خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به نقش نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح و کادر درمانی مرکز بهداشت استان فعالیت‌های بی بدیلی انجام داده و این فعالیت‌ها تا پایان این مسئله ادامه خواهد داشت.
سردار آقاخانی با اشاره به فاصله‌گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: کنترل ورود خودروهای غیربومی به استان قم با جدیت دنبال خواهد شد و با رانندگانی که در کنار تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها توقف می‌کنند، ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه انجام و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد