hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ارجاع ۱۲۲ نفر به مراکز درمانی در طرح پایش کرونا هلال احمر قم

ارجاع ۱۲۲ نفر به مراکز درمانی در طرح پایش کرونا هلال احمر قم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طی هفته نخست امسال در اجرای طرح پایش کرونا، ۵۲۱ نفر علامت تب داشتند و ۱۲۲ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

محمد گلفشان در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آمار غربالگری در طول مدت اجرای طرح تا پایان هفته نخست فروردین ماه امسال عنوان کرد: در این مدت غربالگری از شهروندان در ۱۸ پایگاه با استفاده از ۵۶ تب سنج انجام شد.
 وی بیان کرد: در این طرح از ۶۰ هزار و ۶۷۰ خودرو غربالگری انجام شد و ۲۲۱ هزار و ۷۳۱ نفر در طرح مبارزه با کرونای هلال احمر در قم، پایش شدند.
 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در میان افراد، ۵۲۱ نفر علامت تب داشتند و ۱۲۲ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند، همچنین آمار پذیرش نقاهتگاه ۱۳۰ نفر تا پنجم فروردین شامل ۴۹ نفر مرد و ۸۱ نفر زن است.
 وی اظهار داشت: در طرح غربالگری ۵۹ پرسنل و ۱۲۷ داوطلب حضور داشتند و در بخش لجستیک نیز هفت دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۹ دستگاه خودروی سبک مورد استفاده قرار گرفت.
 گلفشان گفت: در این مدت بین ۲۴ هزار و ۸۴ نفر شامل ۶ هزار و ۲۱ خانوار اقلام آموزشی توزیع شد، همچنین ۱۰ هزار محلول و ۱۷۹ هزار و ۹۴۰ ماسک و هفت هزار و ۱۲۹ مایع ضد عفونی و یک میلیون و ۸۳ هزار و ۲۵۰ جفت دستکش از جمله اقلام توزیع شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد