hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهیه ۴۷۰هزار ماسک برای کادر درمانی قم

تهیه ۴۷۰هزار ماسک برای کادر درمانی قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از اختصاص ۴۷۰هزار ماسک توسط وزارت صمت از محل واردات خبر داد گفت در مرحله اول تعداد ۱۹۲هزار ماسک سه لایه و ۵۵هزار ماسک N95 جهت توزیع رایگان دراختیار مراکز بهداشتی و درمانی این استان قرار گرفت.


به گزارش رویداد ایران_قم،محمود سیجانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این سازمان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و تامین نیازهای اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی درمانگاه ها و بیمارستان های استان قم اقدام به تامین ماسک کرده است.

وی بیان کرد: طبق پیگیری‌ها و اقدام‌های صورت گرفته این سازمان از وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به منظور حفاظت از کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا ۴۷۰ هزار ماسک  سهمیه استان اختصاص یافته است. 

سیجانی ادامه داد: ۲۴۷هزار ماسک در مرحله اول از طریق شرکت منتخب پخش در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قم قرار گرفت تا در بین مراکز درمانی سراسر استان توزیع شود.

وی افزود از ابتدای شروع ویروس کرونا همچنین ۴ واحد تولید ماسک نیز در استان قم راه اندازی وبا تغییر خط تولید واحدهای صنعتی شروع به فعالیت نموده که تولید روزانه آنها حدودا۳۰ هزار عدد ماسک در روز می باشد که امید است در روزهای آینده با تهیه مواد اولیه وتمهیدات ویژه این تعداد بیشتر گردد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد