hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمان| تخت‌های بیمارستانی در جنوب کرمان افزایش می‌یابد

کرمان| تخت‌های بیمارستانی در جنوب کرمان افزایش می‌یابد

معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه جنوب کرمان ازلحاظ شاخص تخت‌های بیمارستانی در محرومیت جدی قرار دارد، گفت: تخت‌های بیمارستانی در این منطقه افزایش می‌یابد

قاسم جان بابایی افزود: شاخص تخت‌های بیمارستانی این منطقه از میانگین کشوری پایین‌تر است چراکه سرانه تخت در کشور یک و نیم نفر به ازای هر هزار نفر است و این در حالی است که این رقم در جنوب استان زیر یک نفر است. معاون درمانی وزیر بهداشت اضافه کرد: طی چند سال گذشته و نگاه ویژه دولت به نقاط محروم کارهای زیربنایی خوبی در حوزه بهداشت و درمان این خطه انجام‌شده که ادامه این روند کمک زیادی به پیشرفت حوزه بهداشت و درمان می‌کند.

جان بابایی بیان کرد: در جیرفت فضایی برای خدمت‌رسانی بیماران کلیوی در نظر گرفته‌شده است که معاونت درمان وزارتخانه برای تأمین دستگاه‌های دیالیز این بخش کمک می‌کند. وی همچنین به روند اجرایی پروژه کلینیک ویژه جیرفت اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از این کلینیک ویژه تا 2 ماه آینده خدمات خوبی به بیماران و مراجعان ارائه می‌کند. معاون درمانی وزیر بهداشت با بیان اینکه بخش‌های آی سی یو و ال دی آر بیمارستان زنان جیرفت در دست احداث است افزود: پیگیریم با تأمین تأسیسات مناسب، این مکان هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد تا خدمات خوبی به مادران باردار و نوزادان ارائه شود. جان بابایی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در شهرستان رودبار جنوب هم کمبود پزشک متخصص است اظهار داشت: همچنین پیگیر هستیم با تأمین پزشک متخصص و برنامه ماندگاری پزشکان بتوانیم خدمات تخصصی را در منطقه افزایش دهیم. وی با اشاره به مشکلات تأسیسات سرمایشی بیمارستان کهنوج نیز گفت: تا یک هفته آینده کمک خواهیم کرد تا این مشکل برطرف شود. معاون درمان وزیر بهداشت، احداث و راه‌اندازی اورژانس جدید جیرفت را کمک خوبی برای سامان‌دهی خدمات اورژانسی در منطقه عنوان کرد و گفت: ادغام اورژانس قدیم و جدید قسمت عمده‌ای از مشکلات بیماران و همراهان آن‌ها را حل و این اورژانس را به یکی از بزرگ‌ترین اورژانس‌های استان کرمان تبدیل می‌کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد