hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعطیلی تمامی ادارات لرستان تا ۱۵ فروردین ماه

تعطیلی تمامی ادارات لرستان تا ۱۵ فروردین ماه

استاندار لرستان از تعطیلی همه ادارات استان تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد و گفت: با توجه به پیش‌بینی وقوع بارش، دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی لازم را برای وقوع سیل داشته باشند.
 سید موسی خادمی شامگاه پنجشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به پیش‌بینی هواشناسی استان طی چند روز آینده اشاره و با بیان اینکه مهم‌تر از میزان بارندگی زمان آن است، اظهار کرد: با توجه به طبیعت بهار و بارش‌های رگباری امکان وقوع سیل وجود دارد، بنابراین دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.
 
وی ادامه داد: بر این اساس مردم از نزدیک شدن به مکان‌های خطرناکی که در معرض سیل است دوری کنند.
 
استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اینکه برای مقابله با بیماری کرونا تمهیدات لازم درنظر گرفته شده است، افزود: تمامی ادارات حتی ۲۵ درصد از نیروهایی که مشغول فعالیت بودند تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند و فقط دستگاه‌های خدمات‌رسان و مربوط به بحران باید به فعالیت خود ادامه دهند.
 
خادمی تصریح کرد: همچنین بانک‌های دولتی و خصوصی تعطیل هستند اما برای انجام کارهای ضروری در هر شهر با هماهنگی رئیس شورای بانک‌ها یک شعبه فعال است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت روابط عمومی ادارات و رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران استان استفاده کرد، گفت: برای حفظ سلامت مردم، کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد با همکاری صدا و سیما نسبت به ساخت کلیپ‌های آموزشی، توصیه‌های ستاد و مجموعه فعالیت‌های انجام شده اقدام کند.
 
استاندار لرستان گفت: همچنین به منظور استفاده از ظرفیت روابط عمومی ادارات، کمیته خبری برای پوشش اخبار و مصوبات ستاد ملی به ریاست صدا و سیما و خبرهای ستاد استانی بیماری کرونا با مدیریت روابط عمومی استانداری تشکیل شود.
 
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد