hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بیمارستان امیرالمومنین به بهره برداری می رسد

بیمارستان امیرالمومنین به بهره برداری می رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:در حال حاضر زیر ساخت‌های عمرانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) آماده است و با توجه به تلاش شبانه روزی 120 نیروی جهادی، این بیمارستان در آینده نزدیک به چرخه درمان استان اضافه می‌شود.

به گزارش رویداد ایران_قم،محمدرضا قدیر در حاشیه بازدید نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: در حال حاضر زیر ساخت های عمرانی این بیمارستان آماده است که با تجهیز امکانات و نیروی انسانی، این بیمارستان با 30 تا 50 درصد ظرفیت افتتاح می شود.

وی با اشاره به حضور 120 نیروی جهادی در پیشرفت فیزیکی و عمرانی بیمارستان امیرالمومنین (ع) بیان کرد: این افراد از از اقشار مختلفی از جمله مهندسین، کارگران و دانشجویان و طلاب هستند که برای افتتاح این بیمارستان شبانه روز تلاش می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از روند کاهشی ابتلا و بستری به بیماری کرونا در سطح استان خبرداد و گفت: با رعایت اصول بهداشتی می توان زنجیره اتصال این ویروس را قطع کرد.

قدیر خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیر ساخت‌های عمرانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) آماده است و با توجه به تلاش شبانه روزی 120 نیروی جهادی، این بیمارستان در آینده نزدیک به چرخه درمان استان اضافه می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد