hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فعالیت 260 اکیپ برای رفع آبگرفتگی معابر قم

فعالیت 260 اکیپ برای رفع آبگرفتگی معابر قم

1399/01/4 , 09:35
شهردار قم از خدمات‌رسانی و برنامه‌ریزی  بیش از 260 اکیپ در زمینه آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های مناطق 8 گانه سطح شهر خبر داد و گفت: باید هر چه سریعتر مشکل آبگرفتگی نقاط مختلف شهر برطرف شود.
به گزارش رویداد ایران_قم،سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در بازدید میدانی از مناطق حادثه‌خیز شهر قم با اشاره به بارندگی‌های شدیدی که از عصر امروز در شهر آغازشده است، اظهار داشت: بلوار غدیر و منطقه پردیسان قم دونقطه‌ای هستند که در آن آبگرفتگی شدید بوده و نقاط بحرانی شهر هستند.
شهردار قم با بیان اینکه سال گذشته نیز در زیرگذر غدیر مشکل آبگرفتگی را داشته‌ایم، گفت: به دلیل اینکه شبکه فاضلاب منطقه پردیسان روی این خط قرار گرفته است، در این محل شاهد پس‌زدگی آب هستیم.



وی ادامه داد: آب در حال پمپاژ است اما فاضلاب بالا می‌زند و نگران آن هستیم که به دلیل اینکه کار اساسی در این منطقه صورت نگرفته مجدد با مشکل مواجه شویم.
دکتر سقائیان‌نژاد تأکید کرد: درخواست ما از ستاد بحران و کمیته عمران این است که همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و همه مسئولان پای‌کار بیایند تا پیرامون مشکل آب‌گرفتگی به ویژه در منطقه پردیسان چاره‌اندیشی و مشکل این منطقه را حل کنیم.
شهردار قم از خدمات‌رسانی و برنامه‌ریزی بیش از ۲۶۰ اکیپ برای آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های مناطق ۸ گانه سطح شهر خبر داد و گفت: باید هر چه سریعتر مشکل آبگرفتگی نقاط مختلف شهر برطرف شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد