hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تولید روزانه 25 هزار ماسک در قم

تولید روزانه 25 هزار ماسک در قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: روزانه حدود ۲۲ هزار ماسک معمولی و سه هزار ماسک N95 در قم تولید می‌شود.
به گزارش رویداد ایران_قم،محمود سیجانی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اقلام سلامت محور شامل ماسک، گان و اقلام ضد عفونی می‌شود، افزود: قبل از شیوع بیماری کرونا واحدی برای تولید ماسک در قم نداشتیم؛ تنها یک واحد وجود داشت که تعطیل بود و پس از شیوع این بیماری آغاز به کار کرد ولی دارای دستگاه‌های جدید نبود، بنابراین با ظرفیت پایین‌تر در حال کار کردن است و اکنون روزانه حدود ۱۵ هزار ماسک تولید می‌کند.
 وی در ادامه تصریح کرد: در یک واحد به سرعت ماشین آلات نصب و به تولید ماسک تخصصی پرداخته شد که این ماسک‌ها برای کادر درمانی مناسب است و روزی سه هزار عدد وارد بازار می‌کند.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: دو واحد در شکوهیه برای تولید ماسک در نظر گرفته شده که در صورت توافق با بهداشت با ظرفیت خوب فعالیت خود را در زمینه ماسک آغاز می‌کند.
 وی گفت: ماسک‌های پارچه‌ای توسط صنوف در حال تولید است که در صورت تأیید بهداشتی در زمینه نوع پارچه و استریل شدن وارد بازار می‌شود.
 سیجانی عنوان کرد: روزانه حدود ۲۲ هزار ماسک معمولی و سه هزار ماسک n۹۵ در قم تولید می‌شود و در صورت تأیید دو واحد که تولید آزمایشی دارند میزان ماسک تولیدی به ۵۰ هزار عدد در روز می‌رسد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد