hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پیرمرد ۱۰۱ ساله در ورامین کرونا را شکست داد

پیرمرد ۱۰۱ ساله در ورامین کرونا را شکست داد

رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان ورامین از مرخص شدن یک پیرمرد ۱۰۱ ساله مبتلا به کرونا از بیمارستان خبر داد.
علی فتحی رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان ورامین از مرخص شدن یک پیرمرد ۱۰۱ ساله مبتلا به کرونا از بیمارستان خبر داد و گفت: بیماری که بالغ بر ۱۰۰ سال سن داشت در نوزدهم اسفندماه با علایم تب، تنگی نفس و سرفه به بیمارستان مراجعه کرد و با گرفتن نمونه و سی تی اسکن از بیمار و مشاهده علائمی که نشان دهنده بیماری کرونا بود در این بیمار دیده بلافاصله مراحل درمان برای وی شروع و از طریق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در تاریخ بیست و دوم نتیجه نمونه نیز مثبت اعلام شد.
وی ادامه داد: به لطف خدا با تلاش وافری که همکاران و پزشکان ما داشتند با تزریق انرژی مثبت کادر درمانی به بیمار در این مدت در تاریخ بیست و هفتم بیمار ۱۰۱ ساله ما با حال عمومی خوب مرخص شد و الان هم این بیمار در کنار خانواده خودش مشغول زندگی است.
رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان ورامین افزود: کادر پزشکی بیمارستان علی‌رغم خطر بسیار بالا و سختی‌هایی که این بیماری برای آن‌ها ایجاد می‌کند با پوشش مخصوص ساعت‌های طولانی در بخش کرونا مشغول خدمات‌رسانی به بیماران بوده و با روحیه‌ای مضاعف یک انرژی مثبت، معنویت و امید به زندگی را به آن‌ها تزریق می‌کنند و این خیلی تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه در کشور چین بیمار و همراهان بسیار با نشاط و با امید هستند که در بهبودی بسیار مؤثر است، ادامه داد: این بیمار آن طوری که پزشک عفونی ما عنوان کرده چون ساکن شهرستان بوده این قول را داده که در زمان مقتضی کادر درمانی را با گذر از این بحران به شهرستان خودش دعوت کرده و از آن‌ها تقدیر و تشکر کند.
وی در پایان تصریح  کرد: از همشهریان عزیز خواهش می‌کنم اگر دوست دارند به کادر درمانی لطف و کمکی کرده باشند باید قطع کننده زنجیره انتقال بوده و تا آنجایی که می‌توانند از منزل بیرون نیایند تا بتوانیم بر اپیدمی بیماری فائق شویم.
رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان ورامین در پایان از تلاش همکاران خود در بیمارستان که خیلی ایثارگرانه و صادقانه در راه خدمت در این مسیر تلاش کردند، حمایت‌های مسؤولان و همراهی و کمک اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد