hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تولید برنامه‌های جهادی برای کودکان در روزهای کرونایی

تولید برنامه‌های جهادی برای کودکان در روزهای کرونایی

یکی از هنرمندان قمی گفت: در طی اقدامی جهادی نسبت به تولید برنامه‌ای برای کودکان در روزهای کرونایی اقدام کردیم که کودکان می‌توانند این برنامه را از طریق فضای مجازی ببینند.
به گزارش رویداد ایران_قم،محمدرضا بهروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه به دلیل شیوع اپیدمی کرونا ویروس برنامه‌های صحنه‌ای که با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شد لغو شده است، اظهار کرد: به دنبال طرح ملی «#در_خانه_بمانیم» نسبت به سرگرم کردن خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان از طریق فضای مجازی اقدام کردیم.
 وی با اشاره به عنوان برنامه‌ای که از طریق فضای مجازی با هدف ایجاد فضای شاد در خانه اجرا می‌شود، گفت: بهروز تی وی یک تلویزیون مجازی و رسانه‌ای کودک و خانواده در بستر فضای مجازی است.
 این هنرمند قمی اضافه کرد: این برنامه در بستر اپلیشکن ها، اینستاگرام و آپارات نسبت به ایجاد فضای صمیمی و شاد برای خانواده‌ها با رویکرد آموزشی و ایجاد نشاط اقدام می‌کند.
 بهروز بیان کرد: این روزها که بخاطر ویروس کرونا همه افراد خانواده در خانه هستند بی شک کودکان بیشتر دچار دلهره و خستگی می‌شوند و قطعاً خانواده‌ها و بزرگ‌ترها نیز مصون از این بی حوصلگی و بیکاری و دلهره نیستند.
 وی عنوان کرد: ما در یک اقدام جهادی نسبت به آماده سازی بسته آموزش بازی اقدام کردیم که کودکان با ساده‌ترین ابزار و روش بتوانند بازی‌های مهیج، شاد، و هدفدار انجام بدهند که لازم است خانواده‌ها نیز با فرزاندانشان همراهی کنند.
 معرفی عوامل تولید مجموعه «بهروز تی وی»
 این هنرمند قمی با اشاره به عوامل تولید مجموعه «بهروز تی وی» عنوان کرد: در این برنامه با که همراهی یک کودک برگزار می‌شود؛ بازی‌ها از سوی مجری معرفی و با کودک اجرا می‌شود.
 وی با بیان اینکه علی صالحی کارگردانی تصویری این پروژه را عهده دار است، عنوان کرد: تمام بازی‌هایی که معرفی و اجرا می‌شود تحت نظر کارشناسان بازی و ورزشی و روانشناسی تولید شده است.
 بهروز عنوان کرد: تهیه کنندگان برنامه‌های تلویزیونی شبکات ملی که متوجه این تولید فاخر شدند درخواست پخش این مجموعه آموزش بازی را داشته‌اند که ما با استقبال این مجموعه را در اختیار می‌گذاریم تا کودکان بیشتری ببینند، بیاموزند و بازی کنند و لذت ببرند.
 وی از جهادی بودن تولید این اثر خبر داد و عنوان کرد: این اثر به صورت جهادی تولید شده و هیچ هدفی جز بازدید بیشتر کودکان وجود ندارد.
 بهروز افزود: آماده سازی پروپوزال علمی بهروز تی وی تقریباً ۳ سال زمان برده و در این سه سال تیم کارشناسان روانشناسی و رسانه‌ای تمام تلاش خود را کرده‌اند که آیتم‌هایی را طراحی کنند تا کودک بعد از دیدن دو دقیقه بهروز تی وی چند ساعت با خلاقیت خود در خانه مشغول شود.
 این هنرمند قمی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند با دنبال کردن behrooz_tv.1@ در اینستاگرام از تماشای این مجموعه همراه با کودکانشان در خانه لذت ببرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد