hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ضرورت بکار گیری تمام ظرفیت ها به منظور ترغیب مردم به مشارکت در طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا

ضرورت بکار گیری تمام ظرفیت ها به منظور ترغیب مردم به مشارکت در طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا

استاندار قم بر ضرورت بکارگیری تمام ظرفیت ها به منظور ترغیب مردم به مشارکت در طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا تاکید گرد

به گزارش رویداد ایران_قم،دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پشتیبانی، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که ویژه شیوع بیماری کرونا و در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح بسیج ملی مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: فرمانداری قم، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه از ظرفیت های موجود برای اجرای همگانی طرح در استان اقدام کنند.

استاندار قم اهمیت اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا را مورد توجه قرارداد و اضافه کرد:موفقیت این طرح در گرو مشارکت و اهتمام مردم  نقش مردم است که باید از تمام ظرفیت های استان برای اجرایی سازی آن استفاده شود.

سرمست با تاکید بر اهتمام همه دستگاه های اجرایی جهت پوشش کامل استان در این طرح ملی، ادامه داد: از تمام امکانات برای هدایت و تشویق مردم برای ثبت نام در این طرح بهره برداری شود.

وی به نقش کادر درمانی بیمارستان ها و پزشکان فداکار در زمینه کنترل، نگهداری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در استان اشاره کرد و گفت : در زمینه کنترل و رسیدن به نقطه تثبیت روند  مبتلایان به کرونا در قم به توفیقات مناسبی در سطح کشور رسیده ایم و اگرچه در مدت اخیر شاهد فوت برخی از همشهریان و داغدار شدن خانواده آنها بودیم، لیکن ضمن ابراز تسلیت از دست دادن این عزیزان مسئولین و کادر درمانی استان تمام توان خود را بکار خواهند برد تا برای کاهش الام مردم و درمان بیماران گام های موثری برداشته شود.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر لغو مرخصی و ماموریت های مدیران اجرای در ایام نوروز، گفت: متاسفانه شاهد ابتلای برخی از کارکنان اداری و فوت تعدادی از آنها بر اثر بیماری کرونا بوده ایم و ضمن تسلیت به بازماندگان موظفیم تا با حفظ سنگر خدمت به مردم و ارائه این خدمات بصورت الکترونیک به مردم درراستا هدف گذاری مهم دولت یعنی تحقق دولت الکترونیک گام برداریم.

استاندار قم گفت: کاهش تجمعات ، قرنطینه خانگی و پرهیز از حضور در مراسماتی چون مراسم پنج شنبه آخر سال و ممنوعیت حضور در اماکن مقدس و آرامستان ها در راستای کاهش شیوع کرونا بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.


استاندار قم در خاتمه خاطر نشان کرد: طبق مصوبه ستاد پشتیبانی، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا و اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، کلیه  مراسمات وتجمعات در قم لغو شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد