hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ازتلاش ها و فعالیت ایثارگرانه کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) روحیه مضاعف گرفتم

ازتلاش ها و فعالیت ایثارگرانه کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) روحیه مضاعف گرفتم

فرماندارویژه شاهرود و رییس ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا شهرستان شاهرود پس از بازدید یک و نیم ساعته از بیمارستان امام حسین (ع) گفت: از تلاش خالصانه ،صبورانه و ایثارگرانه کادر درمان این بیمارستان روحیه مضاعف گرفتم.
شاهرود_ حسین بابامحمدی:فرماندارویژه شاهرود و رییس ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا شهرستان شاهرود پس از بازدید یک و نیم ساعته از بیمارستان امام حسین (ع) گفت: از تلاش خالصانه ،صبورانه و ایثارگرانه کادر درمان این بیمارستان روحیه مضاعف گرفتم.
نادر فخری روز دوشنبه به اتفاق دکتر شیبانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از محل بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کردند.
وی در این بازدید یک و نیم ساعته با پزشکان و پرستاران و دیگر کارکنان بیمارستان به گفت و گو پرداخت و پیام سپاسگزاری آقای آشناگر استاندار سمنان و اعضای ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا شهرستان و همچنین مردم شریف شاهرود را به کادر درمان بیمارستان ابلاغ کرد.
نکته حائز اهمیت این بازدید رضایتمندی فوق العاده بالای مراجعین و قدر شناسی بیماران از عملکرد ،خدمات و برخوردورفتار تمامی کار کنان بیمارستان و روحیه خوب کادر اداری و درمانی بیمارستان بود
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد