hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > درب های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به روی زائران بسته شد

درب های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به روی زائران بسته شد

1398/12/27 , 07:47
برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با تفاهم تولیت حرم حضرت معصومه(س)، تولیت مسجد مقدس جمکران و استاندار قم درب های حرم مطهر و مسجد جمکران تا اطلاع ثانوی به روی زائران بسته شد
به گزارش رویداد ایران_قم،در پی شیوع بیماری کرونا و با هدف پیشگیری از هرگونه اجتماع مردم برای کنترل این بیماری، استاندار قم، تولیت حرم حضرت معصومه(س) و تولید مسجد مقدس جمکران در نامه ای مشترک اعلام کردند درب های این اماکن مقدس تا اطلاع بسته خواهد بود.
  متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
  شهر مقدس قم و حرم نورانی حضرت معصومه(س) مطابق نص صریح روایات ملجا و ماوای شیعیان و آشیانه آرام اهل بیت عصمت و طهارت بوده و هست، اماکن مقدسی که آسمانی ترین اماکن زمین هستند و قرن‌هاست دلهای مومنان پیوندی ناگسستنی با آنها دارند.
  از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به منظور رعایت جوانب پیشگیرانه و حفظ سلامت زائران و مطابق با دستورالعمل های بهداشتی علاوه بر انجام ضدعفونی مکرر روزانه، اقدام به اعمال محدودیت های لازم و تعلیق مراسم ها و برنامه های مرسوم خود کردند. اکنون نیز به اطلاع دلدادگان خاندان نبوت و امامت می‌رساند به منظور کمک به قطع زنجیره این بیماری به شدت مسری، و بنابر درخواست و تاکید ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی درب های حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران بسته خواهد بود.
  امید آنکه با لطف خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) و رعایت همه جوانب بهداشتی این بیماری به زودی زود از جامعه رخت بر بندد و بیش از پیش پذیرای زائران و شاهد محافل باشکوه معنوی در این اماکن مقدس باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد