hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > وزیر بهداشت: خیز شیوع بیماری اگر در مشهد افزایش پیدا کند به شدت بالا خواهد بود

وزیر بهداشت: خیز شیوع بیماری اگر در مشهد افزایش پیدا کند به شدت بالا خواهد بود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خیز شیوع بیماری اگر درمشهد افزایش پیدا کند به شدت بالاخواهد بود،لذا استاندارخراسان رضوی همراه باهمکاران دانشگاه علوم پزشکی درتلاش‌اندتا این اتفاق نیفتد. 
سعید نمکی در بخشی از این جلسه با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار تخت نقاهتگاهی در کل کشور آماده پذیرش بیماران است، اظهار کرد: تا هفته آینده احتمالاً این ظرفیت به ۱۵ هزار تخت خواهد رسید، در این راستا تعدادی از این تخت‌ها در استان اصفهان، گلستان، مازندران، گیلان مهیا شد و بیماران بستری هستند، همچنین در خراسان رضوی به همت استاندار خراسان رضوی تعداد قابل توجهی تخت نقاهتگاهی آماده شده و در صورت نیاز آماده استفاده خواهد بود.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه نگرانی برای استان‌های زیارتی نظیر قم و خراسان رضوی وجود دارد، اظهار کرد: خیز شیوع بیماری اگر در مشهد افزایش پیدا کند به شدت بالا خواهد بود، به همین جهت استاندار خراسان رضوی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دلسوزانه به همراه همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند تا این اتفاق صورت نگیرد.
 
گفتنی است؛ علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی و جمعی از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان هم به صورت ویدئوکنفرانسی در این جلسه مشارکت داشتند
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد