hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مسابقه تقدیم زیباترین جمله به جامعه پزشکی با عنوان "جشنواره همدلی"

مسابقه تقدیم زیباترین جمله به جامعه پزشکی با عنوان "جشنواره همدلی"

مسابقه جشنواره همدلی با محوریت حمایت و قدردانی هموطنان سمنانی از زحمات مدافعان سلامت  در سمنان برگزار می شود
سمنان_ حسین بابامحمدی: سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقه تقدیم زیباترین جمله به جامعه پزشکی با عنوان "جشنواره همدلی" در سمنان خبر داد.
عباس بابایی در ادامه اظهار داشت: مدافعان سلامت ملت، این روز‌ها در صف اول مبارزه با کرونا هستند و امروز عزیزان ما در بیمارستان هایی که بیماران مشکوک به کرونا را بستری کردند تلاش های زیادی از خود نشان داده اند که زحمات آنان قابل قدرشناسی است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقه در راستای ارج نهادن به فداکاری های این بزرگواران در مقابله با بیماری کرونا در سمنان در نظرگرفته شده است، یادآور شد: شهروندان محترم می توانند از سه طریق شامل ارسال پیام حداکثر 20 کلمه، ضبط پیام ده ثانیه ای به صورت ویدئو و تهیه پاکدست حداکثر 10 ثانیه در تلگرام به آیدی jashnvarehamdeli@ ارسال نمایند.
بابایی اعلام کرد: دریافت آثار مسابقه "جشنواره همدلی" از دوشنبه 24 اسفند 1398آغاز می‌شود و تا 4 فروردین ماه 1399 ادامه دارد.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان عنوان کرد: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار، به جملات زیبای هموطنان سمنانی به جامعه پزشکی به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء می گردد.عباس بابایی در پایان  از تلاش کلیه زحمتکشان عرصه بهداشت و درمان  برای  مقابله با ویروس کرونا (کووید 19) تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در سایه مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت و تلاش و همکاری سایر دستگاه های اجرایی  مربوطه و البته همدلی و وحدت شهروندان از این بحران عبور خواهیم کرد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد