hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۳۱ بیمار کرونایی در استان کرمان بهبود یافتند

۳۱ بیمار کرونایی در استان کرمان بهبود یافتند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بهبود ۳۱ بیمار کرونایی در سطح استان کرمان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

مهدی شفیعی اظهار داشت: تعداد افراد مشکوک به کرونا و مراجعه به بیمارستان‌های استان افزایش پیدا کرده و در حال حاضر تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی استان مورد مثبت ابتلا به کووید 19 را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته تعداد مبتلایان به کووید 19 در استان کرمان به 84 نفر رسیده است گفت: آمار اعلام شده مربوط به نتیجه آزمایشات گرفته شده از افردی است که به بیمارستان مراجعه کردند و مطمئنا بیمارانی داریم که دارای علائم خفیف بوده و هنوز به مراکز درمانی مراجعه نکرده‌اند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بهبود 31 بیمار کرونایی در سطح استان کرمان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: از این تعداد 5 بیمار روز گذشته از بیمارستان‌های استان ترخیص و مابقی درمان و دوران نقاهت خود را در نقاهتگاه می‌گذرانند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 58 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: حال عمومی این بیماران خوب است و تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه از ابتدای اپیدمی کرونا در استان کرمان 859 مورد بیمار حاد تنفسی مراجعه به مراکز درمانی داشته‌ایم که بستری شدند گفت: برای کنترل ویروس در جامعه از هرگونه تجمعی باید خودداری کرد و بهترین راه قطع اپیدمی ماندن در خانه است، میزان گردش ویروس در جامعه را به هر طریقی که می‌شود باید کم کرد تا از شیوع آن جلوگیری شود.

شفیعی با اشاره به اینکه رها کردن ماسک و دستکش در محیط و معابر شهری کار بسیار خطرناکی است و حتما باید در پلاستیک زباله قرار داده شود تا باعث انتقال ویروس نشود گفت: کنترل شیوع کرونا در استان بستگی به مشارکت و همکاری مردم دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد