hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > طرح غربالگری بیماری کرونا ویروس ادامه دارد

طرح غربالگری بیماری کرونا ویروس ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اجرای طرح پایش و تست غربالگری بیماری کرونا ویروس در استان قم از یک هفته قبل آغاز شده و تا 15 فروردین سال 99 ادامه دارد.
به گزارش رویداد ایران_قم،محمد گل فشان در تشریح طرح پایش و تست غربالگری بیماری کرونا ویروس در استان قم بیان کرد: 180 نفر از نیروهای جوانان، امدادگران و داوطلبان در 18 پایگاه در مبادی ورودی و خروجی قم در قالب تیم‌هایی متشکل از مرکز بهداشت و نیروی انتظامی و اعضای جوانان و امدادگران و داوطلب مستقر هستند.
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این پایگاه‌ها از افرادی که قصد ورود و خروج از قم را دارند تست تب سنجی انجام می‌شود و اگر کسی درجه تب بالایی داشت داخل پایگاه از طریق تست با دستگاه پالس اکسیمتر سنجش و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
  وی بیان کرد: افرادی که در این پایش مشکوک به کرونا ویروس باشند، به مراکز درمانی راهنمایی می‌شوند.
  گلفشان اظهار کرد: تیم‌ها شامل یک دستگاه آمبولانس و دو امدادگر هستند و طبق بزرگی ورودی‌ها تا 6 نفر نیز در هر مسیر مستقر می‌شوند اما به طور کلی در هر مسیر تا دو نفر برای ارائه خدمات استقرار دارند.
  وی تصریح کرد: اجرای طرح پایش و تست غربالگری بیماری کرونا ویروس در استان قم از یک هفته قبل آغاز شده و تا 15 فروردین سال 99 ادامه دارد.
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: این طرح به مدت 12 ساعت از 7 و 30 دقیقه صبح تا 7 و 30 دقیقه شب اجرایی می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد