hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قیمت میوه‌های نوروزی در اهواز اعلام شد

قیمت میوه‌های نوروزی در اهواز اعلام شد

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز قیمت میوه‌های نوروزی در این شهرستان را اعلام کرد.

عبدالرضا جمالی‌پور، در خصوص قیمت میوه‌های نوروزی در بازار اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده، قیمت میوه‌های نوروزی مشخص شد اما قیمت‌های اعلامی اندکی بالا است و در تلاش هستیم تا در صورت امکان آن‌ها را کاهش دهیم.
وی افزود: در این زمینه آنچه به اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز اعلام شده، آن است که فروشنده سیب را با قیمت ۵۸۰۰ تومان خریداری کند و آن را با قیمت ۶۴۰۰ تومان به مصرف کننده تحویل دهد. همچنین قیمت پرتقال برای فروشنده ۵۶۰۰ تومان و برای مصرف کننده ۶۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: در راستای تنظیم بازار میوه برای ایام نوروز قرار است ۷۱ مرکز ثابت و سیار نسبت به توزیع میوه نوروزی در اهواز اقدام کنند اما با توجه به شرایطی که در زمینه قیمت‌های اعلام‌شده وجود دارد، چندان رغبتی برای توزیع میان فروشندگان میوه وجود ندارد.
جمالی‌پور عنوان کرد: از تعداد ۷۱ واحد در نظرگرفته شده، ۴۱ واحد صنفی به عنوان مراکز ثابت، کار توزیع میوه را بر عهده دارند. همچنین ۳۰ واحد سیار در سطح شهر نسبت به عرضه میوه اقدام خواهند کرد.
وی در خصوص شرایط فروش میوه در اهواز خاطرنشان کرد: سهمیه فروشندگان به صورت روزانه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و نسبت به فروش آن سهمیه اقدام می‌شود. این سهمیه در ابتدای صبح از سردخانه‌ها به مراکز توزیع حمل می‌شود و سپس در آن مراکز، میوه نوروزی توزیع خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد