hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سامانه ثبت آنلاین درخواست بیمه بیکاری راه اندازی شد

سامانه ثبت آنلاین درخواست بیمه بیکاری راه اندازی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه اندازی سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه بیکاری به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان بیمه بیکاری به ادارات کل استانی و مراکز کاریابی‌ در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه کار و تولید استان خبر داد.

حسین فلاح نژاد ، در خصوص راه اندازی این سامانه در وزارت کار گفت: سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه بیکاری به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان بیمه بیکاری به ادارات کل استانی و مراکز کاریابی‌ و رعایت سلامت و بهداشت متقاضیان از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی راه اندازی و در استان اجرایی شد.
فلاح نژاد در این خصوص افزود: متقاضیان بیمه بیکاری  می‌توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کرده و به صورت الکترونیکی آن را پیگیری کنند.
مدیرکل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به مزایای این سامانه، اضافه کرد: روزآمدی، تسریع در بررسی درخواست‌ها، عدم مراجعه حضوری متقاضی در ادارات و کاهش هزینه اقتصادی، ثبت درخواست متقاضی از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست بیمه بیکاری در سامانه ، امکان دریافت کد رهگیری درخواست، ارسال پیامک اطلاع رسانی به متقاضی و اطلاع رسانی نحوه ادامه فرآیند از طریق سامانه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.
فلاح نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا، از شهروندان خواست با استفاده از خدمات الکترونیک در ادارات در منزل خود مانده و به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد