hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دارو‌های بیماران کرونایی را از کجا تهیه کنیم؟

دارو‌های بیماران کرونایی را از کجا تهیه کنیم؟

مسئول امور توزیع سازمان غذا و دارو گفت: دارو‌های بیماران کرونایی که با تشخیص پزشک نیاز به قرنطینه خانگی دارند، در داروخانه‌های منتخب عرضه می‌شود.
 علی رزازان مسئول امور توزیع سازمان غذا و دارو از عرضه داروی بیماران کرونایی که با تشخیص پزشک نیاز به قرنطینه خانگی دارند، در داروخانه های منتخب خبر داد.
رزازان گفت: داروی بیماران مبتلا به کرونا علاوه بر بیمارستان‌ها در داروخانه‌های سرپایی بیمارستان‌ها در اختیار بیمارانی که اطلاعات آن‌ها در سامانه سیب وزارت بهداشت ثبت شده قرار می‌گیرد.
او افزود: داروی بیماران سرپایی در تهران در داروخانه‌های ۲۹ فرودین (در حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران) و داروخانه شهید کاظمی (در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) ارائه می‌شود.
مسئول امور توزیع سازمان غذا و دارو درمورد نحوه عرضه داروی بیمارن کرونایی در استان‌ها نیز گفت: مطابق ثبت اطلاعات بیماران در سامانه سیب، در شهرستان‌ها نیز مراکز خدمات جامع سلامت دارو‌های بیماران مبتلا به کرونا را عرضه می‌کنند.
او ضمن تاکید بر عدم مراجعه شخص بیمار به داروخانه برای تهیه دارو، بیان کرد: همراه بیمار با مراجعه به داروخانه‌های مورد اشاره و با تائید اصالت نسخه در سامانه سیب می‌تواند دارو را تهیه کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد